Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Generacja Z

Opportunity Alert #76: Rozszerz grupę docelową na generację Z

Generacji Z to użytkownicy w wieku 16-23 lata. Jak wskazuje raport opracowany przez Boston Consulting Group, ostatnie miesiące w szczególny sposób wpłynęły na ich zachowania zakupowe.

Od czasu wybuchu pandemii konsumenci z tej grupy zwiększyli swoje wydatki on-line. I to znacząco, bo aż o 33%! Średnia dla pokoleń starszych wyniosła 23%.

Co więcej, wkraczający właśnie w dorosłość przedstawiciele tego pokolenia to grupa docelowa, która w ciągu najbliższych 5 lat zwiększy swoje wydatki o ponad 70%.

Więcej o pokoleniu Z i jego zachowaniach zakupowych przeczytasz w raporcie BCG.

Zobacz również

Lead generation

Lead generation – to wykorzystanie technologii, narzędzi i strategii marketingowych, mające na celu wzrost zainteresowania ofertą oraz zbieranie informacji kontaktowych,…

Jak napisać dobry brief dla agencji?

W dalszym ciągu zdarzają się niesamowite przypadki, w które ciężko uwierzyć. Mamy tu na myśli udane projekty zleceniodawca-zleceniobiorca nieoparte na…

Duże zmiany w social media? Co nas czeka

Kryzys Facebooka. Ogromna popularność Vero. Rozwój i duże zmiany Snapchata. Ostatnie tygodnie obfitowały w nowości. Gigant boryka się z poważnymi…