Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Generacja Z

Opportunity Alert #76: Rozszerz grupę docelową na generację Z

Generacji Z to użytkownicy w wieku 16-23 lata. Jak wskazuje raport opracowany przez Boston Consulting Group, ostatnie miesiące w szczególny sposób wpłynęły na ich zachowania zakupowe.

Od czasu wybuchu pandemii konsumenci z tej grupy zwiększyli swoje wydatki on-line. I to znacząco, bo aż o 33%! Średnia dla pokoleń starszych wyniosła 23%.

Co więcej, wkraczający właśnie w dorosłość przedstawiciele tego pokolenia to grupa docelowa, która w ciągu najbliższych 5 lat zwiększy swoje wydatki o ponad 70%.

Więcej o pokoleniu Z i jego zachowaniach zakupowych przeczytasz w raporcie BCG.

Zobacz również

Vlog

Vlog to rodzaj internetowego dziennika w formie video, tworzony codziennie i publikowany na platformie społecznościowej, np. YouTube. Może być amatorski…

Jak content wpływa na wizerunek pracodawcy?

Content marketing to sposób nie tylko na generowanie leadów. Z reguły mówimy o nim tylko w kontekście zdobycia klientów. Dziś…

Outriders: nowa jakość dziennikarstwa

Grupa idealistów chce namieszać w dziennikarskim świecie. Rezygnują z fake newsów. Rezygnują także z nachalnych reklam i nie będą dzielić…