Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Generacja Z

Opportunity Alert #76: Rozszerz grupę docelową na generację Z

Generacji Z to użytkownicy w wieku 16-23 lata. Jak wskazuje raport opracowany przez Boston Consulting Group, ostatnie miesiące w szczególny sposób wpłynęły na ich zachowania zakupowe.

Od czasu wybuchu pandemii konsumenci z tej grupy zwiększyli swoje wydatki on-line. I to znacząco, bo aż o 33%! Średnia dla pokoleń starszych wyniosła 23%.

Co więcej, wkraczający właśnie w dorosłość przedstawiciele tego pokolenia to grupa docelowa, która w ciągu najbliższych 5 lat zwiększy swoje wydatki o ponad 70%.

Więcej o pokoleniu Z i jego zachowaniach zakupowych przeczytasz w raporcie BCG.

Zobacz również

Najczęstsza przyczyna porażek start-upów: CLV vs CAC

Mówi się, że pozyskanie nowego klienta kosztuje 5 do 7 razy więcej niż jego utrzymanie. Mit ten ma swoje korzenie…

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…

Mikrotargetowanie a targeting

Mikrotargetowanie polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Proces bazuje na analizie zachowań i zainteresowań konsumenckich oraz ścisłym…