Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Generacja Z

Opportunity Alert #76: Rozszerz grupę docelową na generację Z

Generacji Z to użytkownicy w wieku 16-23 lata. Jak wskazuje raport opracowany przez Boston Consulting Group, ostatnie miesiące w szczególny sposób wpłynęły na ich zachowania zakupowe.

Od czasu wybuchu pandemii konsumenci z tej grupy zwiększyli swoje wydatki on-line. I to znacząco, bo aż o 33%! Średnia dla pokoleń starszych wyniosła 23%.

Co więcej, wkraczający właśnie w dorosłość przedstawiciele tego pokolenia to grupa docelowa, która w ciągu najbliższych 5 lat zwiększy swoje wydatki o ponad 70%.

Więcej o pokoleniu Z i jego zachowaniach zakupowych przeczytasz w raporcie BCG.

Zobacz również

Zostań królem produktywności! Poradnik narzędziowy

Jeżeli nie należysz do tego grona osób, które dostają zadania w formie listy, którą muszą zrealizować, prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę…

Ruch organiczny: co to jest i jak go zwiększyć?

Ruch organiczny to przejścia na stronę internetową wyników wyszukiwarki, za które wydawca (właściciel strony) nie musiał zapłacić. Mocno związane z…

Millenialsi nie stoją w kolejkach: miniporadnik komunikacji

Dobrze znamy otwierające się morze możliwości, gdy podopieczni wyjeżdżają na wakacje. Ale co robią dzieci, gdy to rodziców nie ma…