Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Sprzedaż na Pinterest

Opportunity Alert #81: Sprzedawaj przez Pinteresta

Serwis Pinterest – oparty na treściach wizualnych: zdjęciach, infografikach i video – jest doskonałym narzędziem do napędzania ruchu do e-commerce.

Firmy mogą zakładać na Pintereście konta biznesowe z pinami kierującymi wprost do sklepu on-line i korzystać z narzędzi reklamowych dostępnych w serwisie. Czy warto? Warto – szczególnie, jeśli jesteś marką kobiecą!

• Na całym świecie z Pinteresta korzysta ponad 330 mln użytkowników (w Polsce – 3 mln użytkowników).
• Miesięcznie w serwisie ma miejsce prawie 2 miliardy wyszukiwań, a ponad 70% użytkowników Pinteresta zapisuje piny na później.
• Piny są udostępniane przez innych użytkowników nawet 100x częściej niż tweety.
• Pinterest zajmuje drugie miejsce na świecie (tuż za Facebookiem) pod względem wygenerowanego ruchu do sklepów on-line opartych na platformie Shopify.
• 71% użytkowników Pinteresta stanowią kobiety, z czego większość stanowią matki.

Więcej informacji o możliwościach, jakie niesie Pinterest dla e-commerce, znajdziesz tutaj.

Zobacz również

Zwiększanie CLV – jedyny sposób na sukces

Spotykam się z opiniami, że ze wszelkiego rodzaju wskaźnikami określającymi kondycję młodej/nastoletniej firmy jest kłopot, bo za wszelką cenę próbuje…

5 mitów content marketingu, które wciąż powtarzamy

Marketingowcy dzielą się na tych, którzy reagują na niego jak byk na ruch czerwonej płachty w czasie corridy i tych,…

Outriders: nowa jakość dziennikarstwa

Grupa idealistów chce namieszać w dziennikarskim świecie. Rezygnują z fake newsów. Rezygnują także z nachalnych reklam i nie będą dzielić…