Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Sprzedaż na Pinterest

Opportunity Alert #81: Sprzedawaj przez Pinteresta

Serwis Pinterest – oparty na treściach wizualnych: zdjęciach, infografikach i video – jest doskonałym narzędziem do napędzania ruchu do e-commerce.

Firmy mogą zakładać na Pintereście konta biznesowe z pinami kierującymi wprost do sklepu on-line i korzystać z narzędzi reklamowych dostępnych w serwisie. Czy warto? Warto – szczególnie, jeśli jesteś marką kobiecą!

• Na całym świecie z Pinteresta korzysta ponad 330 mln użytkowników (w Polsce – 3 mln użytkowników).
• Miesięcznie w serwisie ma miejsce prawie 2 miliardy wyszukiwań, a ponad 70% użytkowników Pinteresta zapisuje piny na później.
• Piny są udostępniane przez innych użytkowników nawet 100x częściej niż tweety.
• Pinterest zajmuje drugie miejsce na świecie (tuż za Facebookiem) pod względem wygenerowanego ruchu do sklepów on-line opartych na platformie Shopify.
• 71% użytkowników Pinteresta stanowią kobiety, z czego większość stanowią matki.

Więcej informacji o możliwościach, jakie niesie Pinterest dla e-commerce, znajdziesz tutaj.

Zobacz również

Konwersja

Konwersja jest to określone i oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę. Odnosi się do osiągnięcia przez reklamodawcę lub właściciela witryny wyznaczonego…

Grywalizacja w IT: przykłady najciekawszych kampanii

“Gry mają niezwykłą siłę wciągania nas w swój świat oraz motywowania do wykonywania określonych akcji”. Dzięki przenoszeniu mechanizmów znanych z…

Call to action (CTA)

Call to action, w skrócie CTA, to wezwanie do działania. Jest to metoda wskazująca odbiorcy komunikatu, jaką akcję ma wykonać na…