Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Sprzedaż na Pinterest

Opportunity Alert #81: Sprzedawaj przez Pinteresta

Serwis Pinterest – oparty na treściach wizualnych: zdjęciach, infografikach i video – jest doskonałym narzędziem do napędzania ruchu do e-commerce.

Firmy mogą zakładać na Pintereście konta biznesowe z pinami kierującymi wprost do sklepu on-line i korzystać z narzędzi reklamowych dostępnych w serwisie. Czy warto? Warto – szczególnie, jeśli jesteś marką kobiecą!

• Na całym świecie z Pinteresta korzysta ponad 330 mln użytkowników (w Polsce – 3 mln użytkowników).
• Miesięcznie w serwisie ma miejsce prawie 2 miliardy wyszukiwań, a ponad 70% użytkowników Pinteresta zapisuje piny na później.
• Piny są udostępniane przez innych użytkowników nawet 100x częściej niż tweety.
• Pinterest zajmuje drugie miejsce na świecie (tuż za Facebookiem) pod względem wygenerowanego ruchu do sklepów on-line opartych na platformie Shopify.
• 71% użytkowników Pinteresta stanowią kobiety, z czego większość stanowią matki.

Więcej informacji o możliwościach, jakie niesie Pinterest dla e-commerce, znajdziesz tutaj.

Zobacz również

Employer Branding

Employer Branding to skonkretyzowane działania, które mają na celu stworzenie wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Employer Branding (w skrócie EB,…

Stare, dobre sposoby na skuteczny content

Poszukiwanie złotych reguł, które pozwolą na stworzenie idealnego tekstu, to droga bez końca. Na szczęście, jest sporo sprawdzonych sposobów na…

Czego może nauczyć Cię Kanye West?

Kiedy Kanye West tweetuje, świat drży. Czy celebryci mają łatwiej w mediach społecznościowych? Przyjrzymy się temu biorąc na tapet komunikację…