Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Model abonamentowy

Opportunity Alert #34: Sprzedawaj w modelu abonamentowym

Dollar Shave Club to amerykańska firma, która od 2011 roku dostarcza swoim klientom maszynki do golenia i produkty do pielęgnacji. Robi to jednak inaczej niż wszyscy, bo w modelu… abonamentowym. Gotowa paczka personalizowanych produktów trafia do klienta co miesiąc wprost pod drzwi.

W ciągu kilku ostatnich lat model ten zyskał na popularności. W modelu abonamentowym można zamówić już m.in. kawy, soki, wina, jedzenie, książki czy kosmetyki. A za granicą nawet ubrania!

Model abonamentowy pozwala zbudować z klientami długofalową relację niosącą wartość dla obu stron. Rozważ wdrożenie abonamentowego modelu sprzedaży w swoim biznesie.

Zobacz również

Jak przekonać marketera do aktualizacji baz danych?

Celem marketingu bazodanowego jest budowanie relacji z klientami. Im bliższa relacja, tym większa skłonność klienta do kupowania, również po wyższych…

7 kwestii związanych z wyborem Tag Management System

W świecie Internetu istnieją tysiące usług marketingowych. Ich tagi wypełniają miliardy stron generując tyleż samo połączeń i przepływów danych. Wszystko to…

Poradnik: jak zdobyć klienta przez YouTube?

Musimy długo czekać na dzień, w którym nauczymy się czytać w myślach klientów. Zanim to nastąpi, będziemy używać narzędzi do…