Opportunity Alert #34: Sprzedawaj w modelu abonamentowym
Opportunity Alert #34: Sprzedawaj w modelu abonamentowym
Dollar Shave Club to amerykańska firma, która od 2011 roku dostarcza swoim klientom maszynki do golenia i produkty do pielęgnacji. Robi to jednak inaczej niż wszyscy, bo w modelu… abonamentowym. Gotowa paczka personalizowanych produktów trafia do klienta co miesiąc wprost pod drzwi.
W ciągu kilku ostatnich lat model ten zyskał na popularności. W modelu abonamentowym można zamówić już m.in. kawy, soki, wina, jedzenie, książki czy kosmetyki. A za granicą nawet ubrania!
Model abonamentowy pozwala zbudować z klientami długofalową relację niosącą wartość dla obu stron. Rozważ wdrożenie abonamentowego modelu sprzedaży w swoim biznesie.
GDN (Google Display Network), czyli sieć reklamowa Google, pozwala reklamodawcom na docieranie do ogromnej liczby użytkowników internetu poprzez wyświetlanie materiałów reklamowych…
Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie danych, ich dokładną analizę oraz rekomendację działań służących osiągnięciu wybranych celów biznesowych. Jej…