Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Model abonamentowy

Opportunity Alert #34: Sprzedawaj w modelu abonamentowym

Dollar Shave Club to amerykańska firma, która od 2011 roku dostarcza swoim klientom maszynki do golenia i produkty do pielęgnacji. Robi to jednak inaczej niż wszyscy, bo w modelu… abonamentowym. Gotowa paczka personalizowanych produktów trafia do klienta co miesiąc wprost pod drzwi.

W ciągu kilku ostatnich lat model ten zyskał na popularności. W modelu abonamentowym można zamówić już m.in. kawy, soki, wina, jedzenie, książki czy kosmetyki. A za granicą nawet ubrania!

Model abonamentowy pozwala zbudować z klientami długofalową relację niosącą wartość dla obu stron. Rozważ wdrożenie abonamentowego modelu sprzedaży w swoim biznesie.

Zobacz również

Reklama internetowa

Reklama internetowa to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów na płaszczyźnie Internetu. W czasach gdy niemal każda firma i większość…

ePrivacy w Brukseli – co dalej?

Razem z innymi członkami IAB uczestniczyliśmy w konsultacjach dotyczących unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych…

Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny

Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…