Opportunity Alert #29: Sprzedawaj w modelu drive thru
Opportunity Alert #29: Sprzedawaj w modelu drive thru
Prowadzisz stacjonarne punkty sprzedaży? Sprzedawaj w modelu drive thru, do tej pory kojarzonego z fast foodami. Dostarczaj produkty z okienka sklepu wprost do okna samochodu, bez konieczności jego opuszczania przez kierowcę.
Ten model zyskuje ostatnio na popularności w firmach różnych branż – czasem zaskakujących. Testują go apteki, kawiarnie czy sklepy meblarskie (w tym m.in. katowicki sklep IKEA).
Świetnie sprawdzi się też w małym lokalnym biznesie. Potwierdza to choćby rodzinny sklep papierniczy Kajet – art. szkolne i biurowe, który od kilku tygodni z powodzeniem prowadzi sprzedaż tą drogą.
Reklama display to najstarszy format marketingu internetowego, najczęściej spotykany w formie banerów. Dosłownie tłumacząc, to reklama odsłonowa, za którą reklamodawca rozlicza…
Influencer marketing – czyli strategia w marketingu (zwłaszcza marketingu internetowym), polegająca na wykorzystywaniu wpływu poszczególnych użytkowników internetu na decyzje innych,…