Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Drip marketing

Opportunity Alert #43: Stosuj Drip Marketing

Drip marketing to tzw. marketing kropelkowy. Relację z obecnym lub potencjalnym klientem marka podtrzymuje w sposób stały, ale w małych dawkach. Stąd nazwa nawiązująca do kropli deszczu.

Drip marketing polega na automatyzacji działań marketingowych w celu podtrzymywania relacji na linii klient-marka. Najprościej mówiąc, są to regularne, niewielkie komunikaty wysyłane do użytkownika po wykonaniu przez niego konkretnej akcji. Siłą „podejścia kropelkowego” jest personalizacja i dostarczanie użytkownikowi treści dokładnie dopasowanych do wykonywanych przez niego działań.

Szerzej o zagadnieniu drip marketingu pisze tutaj na swoim blogu PushAd, narzędzie do automatyzacji komunikacji z użytkownikami poprzez powiadomienia push.

Zobacz również

Czym jest grywalizacja? Obalamy 5 największych mitów

Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów, do czego przyczyniła się m.in. książka Pawła Tkaczyka. Jednak, czy…

Marketing Automation zostanie z nami na dłużej – 3 powody

Marketing Automation to stosunkowo nowe pojęcie w świecie marketingu, jednak marketerzy odkryli ogromny potencjał tego rozwiązania i coraz chętniej wykorzystują…

Strategia content marketingowa: 3 kluczowe elementy

Jeśli zajmujesz się content marketingiem, na pewno stanąłeś już – albo staniesz wkrótce – przed zadaniem polegającym na spisaniu strategii…