Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Drip marketing

Opportunity Alert #43: Stosuj Drip Marketing

Drip marketing to tzw. marketing kropelkowy. Relację z obecnym lub potencjalnym klientem marka podtrzymuje w sposób stały, ale w małych dawkach. Stąd nazwa nawiązująca do kropli deszczu.

Drip marketing polega na automatyzacji działań marketingowych w celu podtrzymywania relacji na linii klient-marka. Najprościej mówiąc, są to regularne, niewielkie komunikaty wysyłane do użytkownika po wykonaniu przez niego konkretnej akcji. Siłą “podejścia kropelkowego” jest personalizacja i dostarczanie użytkownikowi treści dokładnie dopasowanych do wykonywanych przez niego działań.

Szerzej o zagadnieniu drip marketingu pisze tutaj na swoim blogu PushAd, narzędzie do automatyzacji komunikacji z użytkownikami poprzez powiadomienia push.

Zobacz również

Reklama w internecie

Reklama w internecie to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów w Internecie. W czasach gdy niemal każda firma i większość odbiorców…

CATI

CATI to rodzaj badań marketingowych, przeprowadzanych przez ankietera telefonicznie, wedle ustalonego skryptu rozmowy. Nazwa CATI to skrót od computer-assisted telephone interviewing…

Pandemia i jej wpływ na konsumentów

Po falach pandemii firmy powinny dostosować się do nieznanych dotąd warunków na rynku i zbudować relacje z odbiorcami, oferując nową…