Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Drip marketing

Opportunity Alert #43: Stosuj Drip Marketing

Drip marketing to tzw. marketing kropelkowy. Relację z obecnym lub potencjalnym klientem marka podtrzymuje w sposób stały, ale w małych dawkach. Stąd nazwa nawiązująca do kropli deszczu.

Drip marketing polega na automatyzacji działań marketingowych w celu podtrzymywania relacji na linii klient-marka. Najprościej mówiąc, są to regularne, niewielkie komunikaty wysyłane do użytkownika po wykonaniu przez niego konkretnej akcji. Siłą “podejścia kropelkowego” jest personalizacja i dostarczanie użytkownikowi treści dokładnie dopasowanych do wykonywanych przez niego działań.

Szerzej o zagadnieniu drip marketingu pisze tutaj na swoim blogu PushAd, narzędzie do automatyzacji komunikacji z użytkownikami poprzez powiadomienia push.

Zobacz również

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…

BTL – co to jest?

BTL (z języka angielskiego “below the line”) określa media, za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku chodzi…

Neckermann w Konkursie e-Commerce Polska Awards

Konkursy cieszą się w branży marketingowej dużym powodzeniem. My również ich nie omijamy, w tym roku odbywa się V edycja…