Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Drip marketing

Opportunity Alert #43: Stosuj Drip Marketing

Drip marketing to tzw. marketing kropelkowy. Relację z obecnym lub potencjalnym klientem marka podtrzymuje w sposób stały, ale w małych dawkach. Stąd nazwa nawiązująca do kropli deszczu.

Drip marketing polega na automatyzacji działań marketingowych w celu podtrzymywania relacji na linii klient-marka. Najprościej mówiąc, są to regularne, niewielkie komunikaty wysyłane do użytkownika po wykonaniu przez niego konkretnej akcji. Siłą „podejścia kropelkowego” jest personalizacja i dostarczanie użytkownikowi treści dokładnie dopasowanych do wykonywanych przez niego działań.

Szerzej o zagadnieniu drip marketingu pisze tutaj na swoim blogu PushAd, narzędzie do automatyzacji komunikacji z użytkownikami poprzez powiadomienia push.

Zobacz również

Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać

Kampania „Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała w ostatnich dniach wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….

Nie przepalaj budżetu reklamowego w AdWords!

Nawet z małym budżetem reklamowym możesz efektywnie wykorzystać Google AdWords. Sztuką jest odpowiednie planowanie i optymalizacja kampanii reklamowej, aby każda…

SERP

SERP – z ang. Search Engine Results Page – oznacza stronę w wyszukiwarce z wynikami, która wyświetla się po wpisaniu określonego słowa…