Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Drip marketing

Opportunity Alert #43: Stosuj Drip Marketing

Drip marketing to tzw. marketing kropelkowy. Relację z obecnym lub potencjalnym klientem marka podtrzymuje w sposób stały, ale w małych dawkach. Stąd nazwa nawiązująca do kropli deszczu.

Drip marketing polega na automatyzacji działań marketingowych w celu podtrzymywania relacji na linii klient-marka. Najprościej mówiąc, są to regularne, niewielkie komunikaty wysyłane do użytkownika po wykonaniu przez niego konkretnej akcji. Siłą “podejścia kropelkowego” jest personalizacja i dostarczanie użytkownikowi treści dokładnie dopasowanych do wykonywanych przez niego działań.

Szerzej o zagadnieniu drip marketingu pisze tutaj na swoim blogu PushAd, narzędzie do automatyzacji komunikacji z użytkownikami poprzez powiadomienia push.

Zobacz również

Czy 2018 to kolejny rok content marketingu?

Ale to już było i nie wróci więcej? Bzdura! Wróci jeszcze więcej! Content is king. Ten król rozsiadł się na…

Content marketing – czym jest?

Skuteczny marketing od dawna nie polega wyłącznie na bezpośredniej promocji produktów i usług. Klienci coraz częściej oczekują od marki czegoś…

Facebook: kilka lekcji z komunikacji marek

Błędy językowe? Powierzchowny kontakt z odbiorcą? Czy też częstotliwość informowania o ofercie firmy i nachalne reklamy? Każdy z tych błędów,…