Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Opportunity Alert #19: Działaj ponad podziałami

Żyjemy w wyjątkowym czasie, który wymaga wyjątkowego podejścia. Działaj ponad podziałami i jednocz siły. Nawet z bezpośrednią konkurencją! Tak zrobiły…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #18: Przenoś stacjonarne doświadczenia on-line

Nawet jeśli Twój biznes jest w pełni stacjonarny, szukaj sposobów na przeniesienie doświadczeń klienta on-line. Taka zmiana ma miejsce m.in….

Czytaj więcej

Opportunity Alert #17: Reaguj na sytuację rozwijając usługę

Pandemia zmieniła realia naszego funkcjonowania. Szukaj sposobów na dopasowanie swojej usługi do obecnych realiów. W wielu organizacjach obecna sytuacja przyspieszyła…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #16: Bądź elastyczny

Dostosowuj się do czasów i bądź elastyczny. Wejdź w (aktualne) buty swoich konsumentów i skup się na dostarczeniu im wartości,…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #15: Szukaj wartości obserwując innych

Szukaj wartości obserwując inne branże i wprowadzane przez nie praktyki. Auchan wprowadził nową formułę sprzedaży “Rezerwacja zestawów”, w której zaproponował klientom…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #14: Real Time Value

Zamień Real Time Marketing na Real Time Value! Szukaj sposobów na danie konsumentom wartości, niezależnie od tego, w jakiej branży…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #13: Konsumenci potrzebują oddechu

Poszerzaj swoją komunikację o tematy nie związane z epidemią. Prawie połowa Polaków chciałaby, żeby w mediach pojawiało się więcej wiadomości…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #12: Zadbaj o seniorów on-line

Grupą, która szczególnie oczekuje w tym czasie uwagi i troski, są seniorzy. Edukuj ich w pierwszej kolejności przez internet –…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #11: Nowe oblicze społecznej odpowiedzialności

Nieważne, jakiej wielkości jest Twoja firma. To czas na społecznie odpowiedzialne działania biznesu. Nawet te drobne mają ogromne znaczenie! Warszawska…

Czytaj więcej