Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext
TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.
Patronat:

Opportunity Alert #19: Działaj ponad podziałami
Żyjemy w wyjątkowym czasie, który wymaga wyjątkowego podejścia. Działaj ponad podziałami i jednocz siły. Nawet z bezpośrednią konkurencją! Tak zrobiły…
Opportunity Alert #18: Przenoś stacjonarne doświadczenia on-line
Nawet jeśli Twój biznes jest w pełni stacjonarny, szukaj sposobów na przeniesienie doświadczeń klienta on-line. Taka zmiana ma miejsce m.in….
Opportunity Alert #17: Reaguj na sytuację rozwijając usługę
Pandemia zmieniła realia naszego funkcjonowania. Szukaj sposobów na dopasowanie swojej usługi do obecnych realiów. W wielu organizacjach obecna sytuacja przyspieszyła…
Opportunity Alert #16: Bądź elastyczny
Dostosowuj się do czasów i bądź elastyczny. Wejdź w (aktualne) buty swoich konsumentów i skup się na dostarczeniu im wartości,…
Opportunity Alert #15: Szukaj wartości obserwując innych
Szukaj wartości obserwując inne branże i wprowadzane przez nie praktyki. Auchan wprowadził nową formułę sprzedaży “Rezerwacja zestawów”, w której zaproponował klientom…
Opportunity Alert #14: Real Time Value
Zamień Real Time Marketing na Real Time Value! Szukaj sposobów na danie konsumentom wartości, niezależnie od tego, w jakiej branży…
Opportunity Alert #13: Konsumenci potrzebują oddechu
Poszerzaj swoją komunikację o tematy nie związane z epidemią. Prawie połowa Polaków chciałaby, żeby w mediach pojawiało się więcej wiadomości…
Opportunity Alert #12: Zadbaj o seniorów on-line
Grupą, która szczególnie oczekuje w tym czasie uwagi i troski, są seniorzy. Edukuj ich w pierwszej kolejności przez internet –…
Opportunity Alert #11: Nowe oblicze społecznej odpowiedzialności
Nieważne, jakiej wielkości jest Twoja firma. To czas na społecznie odpowiedzialne działania biznesu. Nawet te drobne mają ogromne znaczenie! Warszawska…