Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Opportunity Alert #10: Optymalizuj, nie rezygnuj

Optymalizuj działania marketingowe, ale z nich nie rezygnuj! Tylko 8% konsumentów uważa, że marki w czasie kryzysu powinny całkowicie zrezygnować…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #9: Edukuj w czasie kryzysu

Działaj aktywnie i edukuj! Edelman przeprowadził na 12 rynkach badanie dotyczące zaufania do marek w kontekście koronawirusa. Pokazuje ono, że…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #8: Pokazuj prawdziwe życie

Wykorzystuj w swojej komunikacji ujęcia prawdziwego życia. Social distancing zwiększył dystans fizyczny, ale – paradoksalnie – zmniejszył dystans między marką…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #7: Zmiana decyzji zakupowych konsumentów

Koronawirus, kwarantanna i social distancing wpływają na decyzje konsumentów i ich zakupy on-line. Mniej chętnie kupujemy suplementy i usługi fotograficzne….

Czytaj więcej

Opportunity Alert #6: Postaw na wizerunek

Jak komunikować się z konsumentami w czasie kryzysu? To czas na okazywanie wsparcia!  Buduj i wzmacniaj lojalność klientów poprzez działania…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #5: Marki odkrywają TikToka

Za sprawą koronawirusa „poważne” marki odkrywają TikToka. To nowa aplikacja mobilna opierająca się na krótkich materiałach video (do 1 minuty)….

Czytaj więcej

Opportunity Alert #4: Czas na nieszablonowe kooperacje marek

Trudne czasy wymagają nieszablonowego myślenia. To świetny czas na działanie ponad podziałami, przekraczanie granic i nietypowe kooperacje marek! Przykładem takiego podejścia…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #3: Cały świat na telekonferencji

Ostatnie tygodnie zniosły bariery wejścia w live streaming dla marek. Miliony użytkowników łączą się na wirtualnych webinarach, spotkaniach biznesowych i…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #2: Czas na lokalne serwisy informacyjne

Jak trwoga, to… na lokalny serwis informacyjny! Spółka Scoop działająca w naszej grupie sprawdziła, jak kwarantanna zmieniła konsumpcję treści w internecie….

Czytaj więcej