Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext
TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.
Patronat:

Opportunity Alert #91: Udostępnij rezerwację wizyt on-line
Udostępnij swoim klientom możliwość rezerwowania wizyt, spotkań bądź konsultacji, zarówno stacjonarnych, jak i on-line – i to niezależnie od branży,…
Opportunity Alert #90: Projektuj bez grafika
Canva to jedna z najszybciej rozwijających się platform do prostego projektowania materiałów graficznych, nie wymagająca znajomości specjalistycznego oprogramowania. Serwis udostępnia…
Opportunity Alert #89: Wybieraj agencje partnerskie Facebooka
W ramach programu Facebook Marketing Partners zespół FB typuje w każdym kraju preferowane agencje partnerskie. Wybrane agencje mogą liczyć na…
Opportunity Alert #88: Reklamuj się na IGTV
Aż 90% użytkowników Instagrama obserwuje minimum jedno konto marki prowadzone w tym serwisie, a do 2021 r. filmy na urządzeniach…
Opportunity Alert #87: Zarabiaj na livestreamach
Prowadzisz transmisje albo premiery produktów live na YouTube? Jeśli tak, możesz skorzystać z bardziej zaawansowanych opcji tego medium i uruchomić…
Opportunity Alert #86: Kieruj z aplikacji on-line do sklepu
Aplikacje mobilne wykorzystane jako kanał promocji mogą – dosłownie – zaprowadzić klientów do siedziby Twej firmy, punktu usługowego lub sklepu….
Opportunity Alert #85: Zaproponuj klientom odroczone płatności
Od kilku miesięcy coraz większa liczba sklepów on-line wprowadza model odroczonych płatności dla klientów. Opcja “Kup teraz, zapłać później” pozwala…
Opportunity Alert #84: Daj nowe życie kodom QR
Odkryj nowe oblicze kodów QR! Wcześniej często niedoceniane, przeżywają drugą młodość w bezdotykowej, post-pandemicznej rzeczywistości. Podstawową funkcją kodów QR (czyli…
Opportunity Alert #83: Sprawdź, o czym mówi Facebook
The 2020 Topics and Trends to doroczny raport tworzony w oparciu o tematy rozmów toczących się na Facebooku. Najnowsza edycja…