Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Opportunity Alert #82: Firmowa komunikacja przez WhatsApp

Jak podaje Statista w marcu tego roku liczba użytkowników aplikacji WhatsApp sięgnęła 2 miliardów w 180 krajach. To plasuje ją…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #81: Sprzedawaj przez Pinteresta

Serwis Pinterest – oparty na treściach wizualnych: zdjęciach, infografikach i video – jest doskonałym narzędziem do napędzania ruchu do e-commerce….

Czytaj więcej

Opportunity Alert #80: Zaproś CEO do social media

Czego możemy wszyscy uczyć się od prezesów największych spółek giełdowych? Aktywności w social media i traktowania ich jako istotnej platformy…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #79: Przyciągaj uwagę zdjęciami 3D

Do niedawna tworzenie obrazów 3D zarezerwowane było wyłącznie dla użytkowników wyższej klasy urządzeń. Obecnie każdy obraz może uzyskać podobny efekt…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #78: Nagrywaj pionowe video

Nadchodzi zmierzch poziomego video! Od jakiegoś czasu prym wiodą pionowe formy filmów. Trend narasta, bo coraz więcej czasu spędzamy w…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #77: Zachęcaj do bezpośredniego kontaktu

Formaty kampanii reklamowych dostępne na Facebooku i Instagramie pozwalają Ci stworzyć szczególną reklamę. Po kliknięciu może ona kierować do bezpośredniej…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #76: Rozszerz grupę docelową na generację Z

Generacji Z to użytkownicy w wieku 16-23 lata. Jak wskazuje raport opracowany przez Boston Consulting Group, ostatnie miesiące w szczególny…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #75: Podążaj za zmieniającym się rynkiem

Ostatnie 4 miesiące diametralnie zmieniły rynek. Firmy zamknęły stacjonarne punkty sprzedaży i przeniosły się on-line. Pracownicy z dnia na dzień…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #74: Zadbaj o łatwe zwroty towartów

Firma badawcza Gemius opublikowała właśnie raport „E-commerce w Polsce 2020”. Wynika z niego, że kupujący on-line stanowią już niemal 3/4…

Czytaj więcej