Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Opportunity Alert #73: Buduj zasięg przez profile pracowników

Sposób na bezpłatne zwiększenie zasięgu treści Twojej marki? Publikacje treści na profilach pracowników! W Twoim zespole na pewno znajdą się…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #72: Zwiększaj skuteczność dzięki MarTech

Narzędzia MarTech to rozwiązania technologiczne, które wspierają efektywność działań marketingowych. Choć pojęcie to już na dobre zadomowiło się na polskim…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #71: Dodaj kampanię push do mediaplanu

U podstaw każdej kampanii leży dobry mediaplan, czyli schemat działań uwzględniający dane narzędzia i media. Jak wykorzystać powiadomienia push w…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #70: Omijaj AdBlocka content marketingiem

Według szacunków Media Dynamics jedna osoba styka się z przekazami reklamowymi lub markami ponad 5000 razy dziennie. Tak częsty kontakt…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #69: Zbieraj feedback w różnych mediach

Pozostań w ciągłym kontakcie ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, zbierając od nich feedback i pytając ich o zdanie. Korzystaj…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #68: Inwestuj w stabilne social media

Social media jako kanał marketingowy były najbardziej odporne na pandemię spośród wszystkich kanałów – to wniosek płynący z raportu „The…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #67: Docieraj z reklamą do najbliższej okolicy

Prowadzisz stacjonarny sklep lub punkt odbioru? Dzięki Facebookowi możesz stworzyć bardzo wąsko targetowaną reklamę. Zobaczą ją wyłącznie użytkownicy Facebooka z…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #66: Czerp wiedzę z wyszukiwarki

Google notuje codziennie 3 miliardy wyszukiwań, z czego nawet 20% to zapytania zupełnie nowe, nigdy wcześniej nie wpisane w wyszukiwarkę….

Czytaj więcej

Opportunity Alert #65: Zadbaj o dostępność video

Nawet 92% osób oglądających video na telefonie robi to w wersji wyciszonej, bez włączonego dźwięku. Jak wynika z badania Verizon…

Czytaj więcej