Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Opportunity Alert #64: Automatyzuj komunikację dzięki chatbotom

Chatbot to program wchodzący w interakcję z użytkownikiem, automatyzujący powtarzalne i przewidywalne procesy, wśród nich na przykład obsługę klienta on-line….

Czytaj więcej

Opportunity Alert #63: Pozyskuj klientów dzięki cashback

Cashback to – najprościej mówiąc – zwrot za zakupy w internecie. Konsument dokonuje zakupu w ulubionych sklepach on-line za pośrednictwem…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #62: Bądź towarzyszem wakacji

Konsumentów czekają wakacje inne niż wszystkie. Jak podaje Forbes Polska w opublikowanym raporcie, prawie 22% Polaków nie planuje żadnego wyjazdu, około…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #61: Postaw na mobile

We Are Social w raporcie Global Digital podaje, że w 2019 roku połowę czasu online (wynoszącego nieco ponad 6,5 godziny w…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #60: Zmień klientów w ambasadorów marki

Zadowolony klient Twojej firmy może zapewnić Ci szerokie dotarcie do kolejnych potencjalnych klientów. Spraw, by stał się Twoim ambasadorem, korzystając…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #59: Rekomenduj inne kategorie produktowe

Prowadzisz sklep online z produktami jednej kategorii? Spróbuj rozszerzyć ofertę o produkty z innego segmentu, mieszczącego się w podobnym kontekście…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #58: Wzmacniaj komunikację ekspertami

Zapraszając do współpracy i zabrania głosu autorytety w dziedzinie osadzisz produkt w nowym kontekście i zbudujesz zaufanie klienta. Jako budulec…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #57: Usprawniaj komunikację dzięki szablonom

Jeśli jesteś właścicielem niedużej marki (np. mała gastronomia, moda, salon beauty), zapewne zarządzasz kanałami własnej firmy w social media. Mamy…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #56: Postaw na User Generated Content

Aż 86% potencjalnych konsumentów deklaruje, że poszukuje autentyczności w komunikacji marek. Z drugiej strony blisko 60% konsumentów uważa, że ​​mniej…

Czytaj więcej