Opportunity Alert
Przegląd możliwości marketingowych od AdNext

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości. dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Opportunity Alert #46: Przedstaw twarz firmy

Tworzenie wizerunku firmy nie jest prostym zadaniem. Oprócz ciekawego logo i dopracowanej strony internetowej warto przedstawić klientom Twoich pracowników. W…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #45: Korzystaj z dofinansowania OLX

Od wczoraj przedsiębiorcy mogą rozpocząć sprzedaż w serwisie OLX korzystając z 1000zł dofinansowania na start. Dofinansowanie to efekt współpracy BNP…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #44: Wspieraj w “nowej normalności”

Kwiecień przyniósł wzrosty w zakupach on-line aż o 122% rok do roku. To wnioski z analizy zachowań kupujących w 14…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #43: Stosuj Drip Marketing

Drip marketing to tzw. marketing kropelkowy. Relację z obecnym lub potencjalnym klientem marka podtrzymuje w sposób stały, ale w małych…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #42: Sprzedawaj własne kursy on-line

Prowadzisz firmę usługową lub tworzysz własne produkty? Rozważ możliwość stworzenia własnego kursu on-line umożliwiającego dodatkową monetyzację know-how zgromadzonego w Twoim…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #41: Taguj produkty na zdjęciach

Prowadzisz firmowy profil na Faceboku i/lub Instagramie z pięknymi zdjęciami swoich produktów? Jeśli oferujesz możliwość ich zakupu na swojej stronie…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #40: Czas na video commerce

Firma Teads przeprowadziła w 2019 roku globalne badanie na konsumentach marek kosmetycznych. Jak dowodzi badanie, 66% konsumentów na całym świecie…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #39: Docieraj do klientów przez influencerów

Najnowsze badanie przeprowadzone przez LoveBrands Relations wykazało, że blisko 60% Polaków zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Nie inaczej jest w przypadku influencerów:…

Czytaj więcej

Opportunity Alert #38: Zautomatyzuj obsługę klienta on-line

Jak usprawnić działania on-line związane z obsługą klienta? Podpowiada Magda Rokicka, ekspert social media z domu mediowego Mastermind: “Obsługa klienta…

Czytaj więcej