Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Podcast w komunikacji marki

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu jednego odcinka nawet godzinę (i więcej!). Widzimy tu znaczny wzrost tzw. attention span – utrzymania uwagi użytkownika. Populacja stałych odbiorców podcastów jest wyjątkowo lojalna i w ogromnej większości pozytywnie nastawiona do autorów.

Także marki mogą wykorzystać potencjał podcastów w swojej komunikacji. Na polskim rynku robi to na przykład firma Deloitte – i to w kilku ciekawych odsłonach (warto sprawdzić tutaj).

Tematem wykorzystania podcastów w komunikacji marki zajęliśmy się szerzej na naszym blogu. Zapraszamy do lektury teksty o tym, jak stworzyć podcast, który zatrzyma ludzi na długo.

Zobacz również

Te kampanie Cię zainspirują: świąteczne reklamy

Ludzie z zasady nie lubią reklam. Jednak jeżeli zrobisz jednoznacznie dobrą kampanię – sytuacja obróci się o więcej niż 180…

Nie przepalaj budżetu reklamowego w AdWords!

Nawet z małym budżetem reklamowym możesz efektywnie wykorzystać Google AdWords. Sztuką jest odpowiednie planowanie i optymalizacja kampanii reklamowej, aby każda…

Branding

Branding to dynamicznie rozwijający się obszar, a samo określenie coraz częściej pojawia się nam przed oczami. Jednak wielu marketingowców wciąż…