Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Podcast w komunikacji marki

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu jednego odcinka nawet godzinę (i więcej!). Widzimy tu znaczny wzrost tzw. attention span – utrzymania uwagi użytkownika. Populacja stałych odbiorców podcastów jest wyjątkowo lojalna i w ogromnej większości pozytywnie nastawiona do autorów.

Także marki mogą wykorzystać potencjał podcastów w swojej komunikacji. Na polskim rynku robi to na przykład firma Deloitte – i to w kilku ciekawych odsłonach (warto sprawdzić tutaj).

Tematem wykorzystania podcastów w komunikacji marki zajęliśmy się szerzej na naszym blogu. Zapraszamy do lektury teksty o tym, jak stworzyć podcast, który zatrzyma ludzi na długo.

Zobacz również

Customer relationship management (CRM) – co to jest?

Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…

Marketing mobilny

Marketing mobilny obejmuje działania marketingowe, które bazują na komunikacji z odbiorcami korzystającymi z urządzeń przenośnych, takich jak na przykład telefon…

Celebryta vs influencer: management celebrytów to nie agencja influencerska

Rynek obiegła informacja o agencji założonej przez Kubę Wojewódzkiego, która ma reprezentować w social mediach m.in. Magdę Gessler, Antka Królikowskiego,…