Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Podcast w komunikacji marki

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu jednego odcinka nawet godzinę (i więcej!). Widzimy tu znaczny wzrost tzw. attention span – utrzymania uwagi użytkownika. Populacja stałych odbiorców podcastów jest wyjątkowo lojalna i w ogromnej większości pozytywnie nastawiona do autorów.

Także marki mogą wykorzystać potencjał podcastów w swojej komunikacji. Na polskim rynku robi to na przykład firma Deloitte – i to w kilku ciekawych odsłonach (warto sprawdzić tutaj).

Tematem wykorzystania podcastów w komunikacji marki zajęliśmy się szerzej na naszym blogu. Zapraszamy do lektury teksty o tym, jak stworzyć podcast, który zatrzyma ludzi na długo.

Zobacz również

Guerrilla marketing

Co to jest guerrilla marketing? Sama nazwa mówi wiele o sposobie prowadzenia działań w ramach tej formy reklamy. Działania partyzanckie…

9 powodów skuteczności list [prezentacja]

Zobacz prezentację i odkryj dlaczego treści w formie listy są tak skuteczne.

W drodze na szczyt Google

Masz już stronę internetową i chcesz, aby w końcu zaczęła generować zysk? W takim razie nadszedł czas, by zająć się…