Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Tagowanie produktów na zdjęciach

Opportunity Alert #41: Taguj produkty na zdjęciach

Prowadzisz firmowy profil na Faceboku i/lub Instagramie z pięknymi zdjęciami swoich produktów? Jeśli oferujesz możliwość ich zakupu na swojej stronie internetowej, skorzystaj z opcji tagowania produktów umieszczonych na zdjęciach. Dzięki tej opcji użytkownik, który kliknie w zdjęcie, widzi chmurkę kierującą do bardziej szczegółowego opisu produktu, a następnie przekierowanie do sklepu on-line, w którym można kupić produkt.

Opcja tagowania produktów z bazy danych sklepu on-line jest dostępna na Facebooku i na Instagramie. Mogą z nich korzystać posiadacze kont biznesowych, po spełnieniu kilku określonych kryteriów. Szczegóły tutaj i tutaj.

Już wkrótce ekosystem Facebooka umożliwi sprzedawanie produktów bezpośrednio z swojej platformy, bez konieczności posiadania własnego sklepu on-line. Już wkrótce światło dzienne ujrzy narzędzie Facebook Shops, które będzie stopniowo uruchamiane na wybranych rynkach. Od kilku miesięcy w USA FB prowadzi też testy „Checkout on Instagram”. To możliwość sfinalizowania zakupu bezpośrednio w aplikacji Instagrama, bez konieczności przechodzenia na zewnętrzną stronę.

Zobacz również

Content jako klucz do Lead Generation

Content Marketing odgrywa dzisiaj jedną z najważniejszych jeśli nie najważniejszą rolę w procesie, generowania wartościowych leadów. Każdy kto prześpi moment…

Te kampanie Cię zainspirują: świąteczne reklamy

Ludzie z zasady nie lubią reklam. Jednak jeżeli zrobisz jednoznacznie dobrą kampanię – sytuacja obróci się o więcej niż 180…

Instagram marketing

Instagram marketing to działania sprzedażowe i zwiększające świadomość marki na platformie Instagram. Marketing prowadzony w tym kanale utożsamiany jest z social…