Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Tagowanie produktów na zdjęciach

Opportunity Alert #41: Taguj produkty na zdjęciach

Prowadzisz firmowy profil na Faceboku i/lub Instagramie z pięknymi zdjęciami swoich produktów? Jeśli oferujesz możliwość ich zakupu na swojej stronie internetowej, skorzystaj z opcji tagowania produktów umieszczonych na zdjęciach. Dzięki tej opcji użytkownik, który kliknie w zdjęcie, widzi chmurkę kierującą do bardziej szczegółowego opisu produktu, a następnie przekierowanie do sklepu on-line, w którym można kupić produkt.

Opcja tagowania produktów z bazy danych sklepu on-line jest dostępna na Facebooku i na Instagramie. Mogą z nich korzystać posiadacze kont biznesowych, po spełnieniu kilku określonych kryteriów. Szczegóły tutaj i tutaj.

Już wkrótce ekosystem Facebooka umożliwi sprzedawanie produktów bezpośrednio z swojej platformy, bez konieczności posiadania własnego sklepu on-line. Już wkrótce światło dzienne ujrzy narzędzie Facebook Shops, które będzie stopniowo uruchamiane na wybranych rynkach. Od kilku miesięcy w USA FB prowadzi też testy „Checkout on Instagram”. To możliwość sfinalizowania zakupu bezpośrednio w aplikacji Instagrama, bez konieczności przechodzenia na zewnętrzną stronę.

Zobacz również

Facebook – jaki format posta wybrać?

Na którym etapie tworzenia facebookowej kreacji zastanawiasz się nad tym, jaki format posta wybrać? Jeżeli nie robisz tego jeszcze na…

Webwriting

Webwriting to temat, którym powinni zainteresować się nie tylko copywriterzy. Wszystkie firmy, które inwestują w tworzenie wartościowych treści, aby poprawiać…

5 mitów content marketingu, które wciąż powtarzamy

Marketingowcy dzielą się na tych, którzy reagują na niego jak byk na ruch czerwonej płachty w czasie corridy i tych,…