Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Efemeryczny content

Opportunity Alert #98: Twórz efemeryczny content

Średni czas uwagi użytkownika internetu wynosi około 8 sekund – i z roku na rok się skraca. To między innymi dlatego od kilku lat rośnie popularność tzw. contentu efemerycznego. Co się kryje pod tym pojęciem? Content efemeryczny to treści krótkotrwałe i ulotne, które po jakimś czasie są nieaktualne i – dosłownie – niedostępne.

Na krótkich, angażujących i dynamicznych treściach efemerycznych oparty jest Snapchat, w którym snapy znikają po 10 sekundach. Instagram i Facebook Stories, dostępne przez 24 godziny, to nowsza i coraz bardziej popularna wśród firm odsłona treści efemerycznych. Jak donosi Hootsuite, ok. 65% marek obecnych na Instagramie i Facebooku już teraz publikuje stories lub ma w planie robić to najbliższej przyszłości.

Zobacz również

3 inspirujące przykłady grywalizacji

Walka o uwagę i zainteresowanie konsumenta, pracownika, czytelnika, użytkownika. To problem, z którym ścigają się dzisiaj wszyscy – marki, pracodawcy,…

Jak grywalizacja ułatwia pracę z pokoleniem Y

Eksperci prognozują, że do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili milenialsi. Pokolenie Y to osoby urodzone między 1980…

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…