Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Efemeryczny content

Opportunity Alert #98: Twórz efemeryczny content

Średni czas uwagi użytkownika internetu wynosi około 8 sekund – i z roku na rok się skraca. To między innymi dlatego od kilku lat rośnie popularność tzw. contentu efemerycznego. Co się kryje pod tym pojęciem? Content efemeryczny to treści krótkotrwałe i ulotne, które po jakimś czasie są nieaktualne i – dosłownie – niedostępne.

Na krótkich, angażujących i dynamicznych treściach efemerycznych oparty jest Snapchat, w którym snapy znikają po 10 sekundach. Instagram i Facebook Stories, dostępne przez 24 godziny, to nowsza i coraz bardziej popularna wśród firm odsłona treści efemerycznych. Jak donosi Hootsuite, ok. 65% marek obecnych na Instagramie i Facebooku już teraz publikuje stories lub ma w planie robić to najbliższej przyszłości.

Zobacz również

Grywalizacja w IT: przykłady najciekawszych kampanii

“Gry mają niezwykłą siłę wciągania nas w swój świat oraz motywowania do wykonywania określonych akcji”. Dzięki przenoszeniu mechanizmów znanych z…

Co to jest employee advocacy, czyli firma to ludzie

Duża konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają kolejnych innowacyjnych metod promocji. Jednym z ciekawszych trendów jest employee advocacy. Na czym dokładnie…

Człowiek kontra automatyzacja, czyli przyszłość branży marketingowej

W dobie nowoczesnych technologii naturalną koleją rzeczy jest poszukiwanie rozwiązań, które pomagają zautomatyzować codziennie zadania, tym samym oszczędzając czas i…