Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Efemeryczny content

Opportunity Alert #98: Twórz efemeryczny content

Średni czas uwagi użytkownika internetu wynosi około 8 sekund – i z roku na rok się skraca. To między innymi dlatego od kilku lat rośnie popularność tzw. contentu efemerycznego. Co się kryje pod tym pojęciem? Content efemeryczny to treści krótkotrwałe i ulotne, które po jakimś czasie są nieaktualne i – dosłownie – niedostępne.

Na krótkich, angażujących i dynamicznych treściach efemerycznych oparty jest Snapchat, w którym snapy znikają po 10 sekundach. Instagram i Facebook Stories, dostępne przez 24 godziny, to nowsza i coraz bardziej popularna wśród firm odsłona treści efemerycznych. Jak donosi Hootsuite, ok. 65% marek obecnych na Instagramie i Facebooku już teraz publikuje stories lub ma w planie robić to najbliższej przyszłości.

Zobacz również

Social Media Marketing – czy marki mogą funkcjonować bez niego?

Social Media Marketing  to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych, takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…

Kreacja reklamowa

Kreacja reklamowa – baner (lub inny format graficzny bądź video) z przekazem reklamowym, emitowany na stronie internetowej wydawcy lub poprzez system…

Nie przepalaj budżetu reklamowego w AdWords!

Nawet z małym budżetem reklamowym możesz efektywnie wykorzystać Google AdWords. Sztuką jest odpowiednie planowanie i optymalizacja kampanii reklamowej, aby każda…