Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Efemeryczny content

Opportunity Alert #98: Twórz efemeryczny content

Średni czas uwagi użytkownika internetu wynosi około 8 sekund – i z roku na rok się skraca. To między innymi dlatego od kilku lat rośnie popularność tzw. contentu efemerycznego. Co się kryje pod tym pojęciem? Content efemeryczny to treści krótkotrwałe i ulotne, które po jakimś czasie są nieaktualne i – dosłownie – niedostępne.

Na krótkich, angażujących i dynamicznych treściach efemerycznych oparty jest Snapchat, w którym snapy znikają po 10 sekundach. Instagram i Facebook Stories, dostępne przez 24 godziny, to nowsza i coraz bardziej popularna wśród firm odsłona treści efemerycznych. Jak donosi Hootsuite, ok. 65% marek obecnych na Instagramie i Facebooku już teraz publikuje stories lub ma w planie robić to najbliższej przyszłości.

Zobacz również

Public relations (PR)

Public relations (PR) to dbanie o dobrą komunikację i stosunki z otoczeniem. Celem działań jest wypracowanie dobrego wizerunku, zaufania i…

Kobiety w marketingu: o czym pamiętać nie tylko 8 marca?

Od poprzedniego Dnia Kobiet sporo się zmieniło, jeśli chodzi o postrzeganie roli kobiety w marketingu. Poza deklaracjami, reklama i marketing naprawdę żyły…

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa to algorytm stworzony w celu katalogowania i wyszukiwania informacji w rozproszonej sieci internetowej. Zadaniem wyszukiwarki internetowej jest skojarzyć wpisywane…