Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Efemeryczny content

Opportunity Alert #98: Twórz efemeryczny content

Średni czas uwagi użytkownika internetu wynosi około 8 sekund – i z roku na rok się skraca. To między innymi dlatego od kilku lat rośnie popularność tzw. contentu efemerycznego. Co się kryje pod tym pojęciem? Content efemeryczny to treści krótkotrwałe i ulotne, które po jakimś czasie są nieaktualne i – dosłownie – niedostępne.

Na krótkich, angażujących i dynamicznych treściach efemerycznych oparty jest Snapchat, w którym snapy znikają po 10 sekundach. Instagram i Facebook Stories, dostępne przez 24 godziny, to nowsza i coraz bardziej popularna wśród firm odsłona treści efemerycznych. Jak donosi Hootsuite, ok. 65% marek obecnych na Instagramie i Facebooku już teraz publikuje stories lub ma w planie robić to najbliższej przyszłości.

Zobacz również

Duplicate content

Duplicate content to zmora marketingowców, których celem jest budowanie widoczności w wyszukiwarce dla danych witryn. Na szczęście – uniknięcie tego…

Współpraca z blogerami

Współpraca z blogerami pozwala markom na docieranie do ściśle określonych grup odbiorców z oryginalnymi, unikatowymi reklamami, prezentowanymi przez osoby mające…

GDN (Google Display Network) – co to jest?

GDN (Google Display Network), czyli sieć reklamowa Google, pozwala reklamodawcom na docieranie do ogromnej liczby użytkowników internetu poprzez wyświetlanie materiałów reklamowych…