Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Łączenie konsumentów

Opportunity Alert #26: Twórz rozwiązania łączące konsumentów

Po kilku tygodniach izolacji konsumenci szczególnie doceniają marki i rozwiązania, które pozwalają im się zjednoczyć – przynajmniej wirtualnie.

Aplikacja Airtime stworzyła wirtualną alternatywę dla wspólnych filmowych wieczorów ze znajomymi. Aplikacja umożliwia prowadzenie czatu video z grupą znajomych. Czat jest dodatkiem do jednoczesnego wspólnego oglądania filmów z YouTube czy programów telewizyjnych. I to na jednym ekranie!

Wszyscy uczestnicy wirtualnego spotkania mogą zarządzać odtwarzaniem filmu oraz dzielić się na bieżąco swoimi reakcjami i komentarzami.

W marcu br. liczba ściągnięć aplikacji poszybowała w górę, notując 400 tysięcy pobrań globalnie.

Zobacz również

WOM marketing w dobie influencerów

Marketing szeptany nie zawsze mógł się cieszyć najlepszą opinią – archaiczne (i amatorskie) podejście do tego tematu w ostatnich latach…

Wieloekranowość w atrybucji: metody

Przeciętnie, nawet do 90% przekazu marketingowego odbieramy poprzez monitory na różnych urządzeniach. Pojęcie wieloekranowości (lub inaczej – multiscreen) nie jest…

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności)

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności), czyli Key Performance Indicators, pozwalają firmom na mierzenie skuteczności prowadzonych działań. Dlaczego są tak istotne i…