Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Łączenie konsumentów

Opportunity Alert #26: Twórz rozwiązania łączące konsumentów

Po kilku tygodniach izolacji konsumenci szczególnie doceniają marki i rozwiązania, które pozwalają im się zjednoczyć – przynajmniej wirtualnie.

Aplikacja Airtime stworzyła wirtualną alternatywę dla wspólnych filmowych wieczorów ze znajomymi. Aplikacja umożliwia prowadzenie czatu video z grupą znajomych. Czat jest dodatkiem do jednoczesnego wspólnego oglądania filmów z YouTube czy programów telewizyjnych. I to na jednym ekranie!

Wszyscy uczestnicy wirtualnego spotkania mogą zarządzać odtwarzaniem filmu oraz dzielić się na bieżąco swoimi reakcjami i komentarzami.

W marcu br. liczba ściągnięć aplikacji poszybowała w górę, notując 400 tysięcy pobrań globalnie.

Zobacz również

Badania marketingowe

Badania marketingowe to proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania przez firmy w celu uzyskania pełnego obrazu konsumenta docelowego i…

Kobiety w marketingu: o czym pamiętać nie tylko 8 marca?

Od poprzedniego Dnia Kobiet sporo się zmieniło, jeśli chodzi o postrzeganie roli kobiety w marketingu. Poza deklaracjami, reklama i marketing naprawdę żyły…

Marketing mobilny

Marketing mobilny obejmuje działania marketingowe, które bazują na komunikacji z odbiorcami korzystającymi z urządzeń przenośnych, takich jak na przykład telefon…