Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Łączenie konsumentów

Opportunity Alert #26: Twórz rozwiązania łączące konsumentów

Po kilku tygodniach izolacji konsumenci szczególnie doceniają marki i rozwiązania, które pozwalają im się zjednoczyć – przynajmniej wirtualnie.

Aplikacja Airtime stworzyła wirtualną alternatywę dla wspólnych filmowych wieczorów ze znajomymi. Aplikacja umożliwia prowadzenie czatu video z grupą znajomych. Czat jest dodatkiem do jednoczesnego wspólnego oglądania filmów z YouTube czy programów telewizyjnych. I to na jednym ekranie!

Wszyscy uczestnicy wirtualnego spotkania mogą zarządzać odtwarzaniem filmu oraz dzielić się na bieżąco swoimi reakcjami i komentarzami.

W marcu br. liczba ściągnięć aplikacji poszybowała w górę, notując 400 tysięcy pobrań globalnie.

Zobacz również

3 inspirujące przykłady grywalizacji

Walka o uwagę i zainteresowanie konsumenta, pracownika, czytelnika, użytkownika. To problem, z którym ścigają się dzisiaj wszyscy – marki, pracodawcy,…

Drip campaign: 3 klucze do wysokiej konwersji

Wyobraź sobie taki obrazek: zamiast ręcznie wypuszczać kolejne kampanie newsletterowe, pojedyncze maile wysyłają się do odbiorców na podstawie tego, jakie…

Przyszłość Performance Marketingu – urządzenia i dane

Performance Marketing potrzebuje efektywnych rozwiązań dla cross-device tracking (technologii śledzenia na różnych urządzeniach), deduplikacji międzykanałowej (channel de-duplication) oraz atrybucji i…