Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Content marketing - treści DIY

Opportunity Alert #94: Twórz treści z kategorii DIY

W marcu wiele kategorii wyszukań w Google odnotowało znaczący wzrost, który do tej pory nie wrócił do poziomu sprzed pandemii. Znajdują się wśród nich także zapytania dotyczące kategorii DIY i rzeczy do zrobienia samodzielnie w domu (pamiętacie ten wysyp zdjęć świeżo upieczonych bochenków chleba na Instagramie?).

Jak to wykorzystać? Twoi konsumenci i tak poszukują wskazówek, jak samodzielnie wykorzystać półprodukty w domu. Spraw więc, by wybrali treści tworzone przez Twoją firmę. Zadbaj o swój content marketing i zapewnij im serię publikacji na firmowym blogu, zdjęć poradnikowych w kanałach social media czy nawet tutoriali video wrzuconych na YouTube i prezentowanych w skróconej formie w relacjach na Instagramie.

Zobacz również

Kanwa: przestań się bać, zacznij tworzyć

Swoją pierwszą kanwę możesz stworzyć na dwa sposoby. Albo korzystając z zaawansowanego kreatora kanw – gdzie sam określasz i wypełniasz…

3 sposoby na skuteczny prawdziwy marketing szeptany

Przed kilkoma dniami portal Forbes opublikował artykuł, w którym postanowiono pokazać marketing szeptany “od kuchni”. Z treści tekstu wynika, że…

Social media: strategia czy spontaniczność?

Nie ma krwi, nie ma też ciężkich pocisków ani jeńców. A jednak – social media marketing jest jak wojna. Ciągły…