Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Content marketing - treści DIY

Opportunity Alert #94: Twórz treści z kategorii DIY

W marcu wiele kategorii wyszukań w Google odnotowało znaczący wzrost, który do tej pory nie wrócił do poziomu sprzed pandemii. Znajdują się wśród nich także zapytania dotyczące kategorii DIY i rzeczy do zrobienia samodzielnie w domu (pamiętacie ten wysyp zdjęć świeżo upieczonych bochenków chleba na Instagramie?).

Jak to wykorzystać? Twoi konsumenci i tak poszukują wskazówek, jak samodzielnie wykorzystać półprodukty w domu. Spraw więc, by wybrali treści tworzone przez Twoją firmę. Zadbaj o swój content marketing i zapewnij im serię publikacji na firmowym blogu, zdjęć poradnikowych w kanałach social media czy nawet tutoriali video wrzuconych na YouTube i prezentowanych w skróconej formie w relacjach na Instagramie.

Zobacz również

Czego nie wie Twój klient? Klątwa wiedzy

Wiele agencji e-marketingowych, które współpracują z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, ciągle spotyka się z tymi samymi problemami. Klienci często nie…

Super Bowl: święto próżności czy lekcja?

Wg New York Times koszt emisji 30-sekundowego spotu wyświetlanego w trakcie finału Super Bowl pobił zeszłoroczny rekord i osiągnął poziom…

Mały może więcej: mikroinfluencer nową tajną bronią

Influencer marketing to prawdopodobnie najważniejszy “buzzword” ostatnich kilku lat. Demokratyzacja dostępu do sieci, kreatywność i narzędzia umożliwiające jej ekspresję stworzyły…