Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Content marketing - treści DIY

Opportunity Alert #94: Twórz treści z kategorii DIY

W marcu wiele kategorii wyszukań w Google odnotowało znaczący wzrost, który do tej pory nie wrócił do poziomu sprzed pandemii. Znajdują się wśród nich także zapytania dotyczące kategorii DIY i rzeczy do zrobienia samodzielnie w domu (pamiętacie ten wysyp zdjęć świeżo upieczonych bochenków chleba na Instagramie?).

Jak to wykorzystać? Twoi konsumenci i tak poszukują wskazówek, jak samodzielnie wykorzystać półprodukty w domu. Spraw więc, by wybrali treści tworzone przez Twoją firmę. Zadbaj o swój content marketing i zapewnij im serię publikacji na firmowym blogu, zdjęć poradnikowych w kanałach social media czy nawet tutoriali video wrzuconych na YouTube i prezentowanych w skróconej formie w relacjach na Instagramie.

Zobacz również

Outbound marketing

Outbound marketing to strategia zakładająca aktywne pozyskiwanie klientów poprzez wychodzenie z komunikatem reklamowym. Do outbound marketingu zaliczamy reklamy w mass…

Od contentu do sprzedaży

Ludzie z reguły nie lubią wyrzucać pieniędzy w błoto. O ile kupując batona raczej nie przeprowadzasz złożonej analizy, to wydając…

Branding

Branding to dynamicznie rozwijający się obszar, a samo określenie coraz częściej pojawia się nam przed oczami. Jednak wielu marketingowców wciąż…