Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Content marketing - treści DIY

Opportunity Alert #94: Twórz treści z kategorii DIY

W marcu wiele kategorii wyszukań w Google odnotowało znaczący wzrost, który do tej pory nie wrócił do poziomu sprzed pandemii. Znajdują się wśród nich także zapytania dotyczące kategorii DIY i rzeczy do zrobienia samodzielnie w domu (pamiętacie ten wysyp zdjęć świeżo upieczonych bochenków chleba na Instagramie?).

Jak to wykorzystać? Twoi konsumenci i tak poszukują wskazówek, jak samodzielnie wykorzystać półprodukty w domu. Spraw więc, by wybrali treści tworzone przez Twoją firmę. Zadbaj o swój content marketing i zapewnij im serię publikacji na firmowym blogu, zdjęć poradnikowych w kanałach social media czy nawet tutoriali video wrzuconych na YouTube i prezentowanych w skróconej formie w relacjach na Instagramie.

Zobacz również

Instagram marketing

Instagram marketing to działania sprzedażowe i zwiększające świadomość marki na platformie Instagram. Marketing prowadzony w tym kanale utożsamiany jest z social…

Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać

Kampania “Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała w ostatnich dniach wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….

Inbound marketing

Inbound marketingto działania marketingowe, głównie z obszaru B2B, mające na celu skłonienie odbiorcy do złożenia zapytania o ofertę firmy. Sprzedaż…