Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Rezerwacja wizyt i konsultacji on-line

Opportunity Alert #91: Udostępnij rezerwację wizyt on-line

Udostępnij swoim klientom możliwość rezerwowania wizyt, spotkań bądź konsultacji, zarówno stacjonarnych, jak i on-line – i to niezależnie od branży, w której działasz.

Do niedawna aplikacja Booksy gromadziła wyłącznie usługi urodowo-zdrowotne – za jej pośrednictwem można było umówić wizytę u kosmetyczki, masażysty czy barbera. Kilka tygodni temu aplikacja rozszerzyła swoją działalność także na banki – za pośrednictwem Booksy możesz teraz zarezerwować spotkanie np. z doradcą hipotecznym w BNP Paribas Bank Polska i Alior Bank SA.

Jaką naukę może z tego wyciągnąć Twój biznes? Każda branża – nawet ta nieoczywista – może wdrażać tego rodzaju rozwiązania! Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep on-line z kosmetykami, uruchom zapisy na krótkie konsultacje, w czasie których doradzisz klientom, jak dobrać produkty do typu skóry. Sprzedajesz ubrania? Udostępnij opcję rozmowy 1:1, w czasie której doradca wesprze klienta w zakupach. Możesz do tego wykorzystać także prostą aplikację Calendly, która integruje możliwość umawiania spotkań z Twoim kalendarzem.

Zobacz również

Gdzie dystrybuować treści dla pokolenia Z?

Ten artykuł mógłby nazywać się np. „[SZOK!] – 3 rzeczy, których nie wiedziałeś o współczesnych nastolatkach”, albo „[ZOBACZ] [MEMY] Gdzie…

Marketing mobilny

Marketing mobilny obejmuje działania marketingowe, które bazują na komunikacji z odbiorcami korzystającymi z urządzeń przenośnych, takich jak na przykład telefon…

Co to jest employee advocacy, czyli firma to ludzie

Duża konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają kolejnych innowacyjnych metod promocji. Jednym z ciekawszych trendów jest employee advocacy. Na czym dokładnie…