Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Wsparcie dla konsumentów

Opportunity Alert #23: Wspieraj konsumentów w ich wyzwaniach

Wspieraj konsumentów w codziennych wyzwaniach! Mattel od lat zachęca dzieci do swobodnej zabawy i zgodnie z tym przekazem działa w dobie pandemii. Kilka tygodni temu firma uruchomiła Mattel Playroom. To wirtualna platforma pełna treści dla rodziców wspierających organizowanie domowych zabaw z dzieci.

Platforma gromadzi pomysły na wspólne zabawy, instruktaże DIY czy czytanki do pobrania bezpośrednio na komputer. Jak pisze na stronie sama firma: za wszystkimi naszymi zabawkami kryje się głębokie zrozumienie potęgi nieskrępowanej zabawy. Teraz – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – musimy poświęcić jej szczególną uwagę”.

Mattel Playroom znajduje się tutaj.

Zobacz również

Public relations (PR)

Public relations (PR) to dbanie o dobrą komunikację i stosunki z otoczeniem. Celem działań jest wypracowanie dobrego wizerunku, zaufania i…

CATI

CATI to rodzaj badań marketingowych, przeprowadzanych przez ankietera telefonicznie, wedle ustalonego skryptu rozmowy. Nazwa CATI to skrót od computer-assisted telephone interviewing…

Infografika: jak skutecznie poskromić milenialsów

Kim są milenialsi? O czym należy pamiętać tworząc strategię dla tej grupy? Odkryj odpowiedzi w naszej najnowszej infografice.