Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Wsparcie dla konsumentów

Opportunity Alert #23: Wspieraj konsumentów w ich wyzwaniach

Wspieraj konsumentów w codziennych wyzwaniach! Mattel od lat zachęca dzieci do swobodnej zabawy i zgodnie z tym przekazem działa w dobie pandemii. Kilka tygodni temu firma uruchomiła Mattel Playroom. To wirtualna platforma pełna treści dla rodziców wspierających organizowanie domowych zabaw z dzieci.

Platforma gromadzi pomysły na wspólne zabawy, instruktaże DIY czy czytanki do pobrania bezpośrednio na komputer. Jak pisze na stronie sama firma: za wszystkimi naszymi zabawkami kryje się głębokie zrozumienie potęgi nieskrępowanej zabawy. Teraz – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – musimy poświęcić jej szczególną uwagę”.

Mattel Playroom znajduje się tutaj.

Zobacz również

Millenialsi nie stoją w kolejkach: miniporadnik komunikacji

Dobrze znamy otwierające się morze możliwości, gdy podopieczni wyjeżdżają na wakacje. Ale co robią dzieci, gdy to rodziców nie ma…

ATL

ATL – z języka angielskiego “above the line” – określa media za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku…

Te kampanie Cię zainspirują! Maj 2018

Czas na kolejną część naszej serii, w której przedstawiamy Wam inspirujące kampanie reklamowe. Mogłoby się wydawać, że maj przemknął niczym…