Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Zakupy on-line w nowej normalności

Opportunity Alert #44: Wspieraj w „nowej normalności”

Kwiecień przyniósł wzrosty w zakupach on-line aż o 122% rok do roku. To wnioski z analizy zachowań kupujących w 14 tys. sklepach działających na platformie Shoper. Zalewie miesiąc wcześniej, w marcu, wzrost ten wynosił 94% YoY.

Dane pokazują wyraźnie, że konsumenci pozwoli przyzwyczajają się do „nowej normalności”. Po marcowym skupieniu na kluczowych wydatkach coraz chętniej dokonujemy zakupów w typowych kategoriach związanych z sezonem wiosennym.

Jak donosi Shoper, w kwietniu największy wzrost – tuż za kategorią zakupów spożywczych – odnotowała branża Dom i Ogród (+173% YoY). Duże wzrosty zaliczyły także Komputery (+133%), Zdrowie i Uroda (+126%), Sport i Podróże (+107%).

Badanie platformy Shoper dostępne jest tutaj.

Zobacz również

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…

Marketing internetowy (marketing online)

Marketing internetowy, marketing online –  obejmuje działania marketingowe realizowane na płaszczyźnie Internetu. Umożliwia wyświetlanie komunikatów w szerokim zakresie dostępnych form…

Architektura informacji

Architektura informacji jest odpowiedzią na ogromną i stale rosnącą ilość informacji dostępnych w Internecie. Na czym polega i co łączy…