Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Zakupy on-line w nowej normalności

Opportunity Alert #44: Wspieraj w „nowej normalności”

Kwiecień przyniósł wzrosty w zakupach on-line aż o 122% rok do roku. To wnioski z analizy zachowań kupujących w 14 tys. sklepach działających na platformie Shoper. Zalewie miesiąc wcześniej, w marcu, wzrost ten wynosił 94% YoY.

Dane pokazują wyraźnie, że konsumenci pozwoli przyzwyczajają się do „nowej normalności”. Po marcowym skupieniu na kluczowych wydatkach coraz chętniej dokonujemy zakupów w typowych kategoriach związanych z sezonem wiosennym.

Jak donosi Shoper, w kwietniu największy wzrost – tuż za kategorią zakupów spożywczych – odnotowała branża Dom i Ogród (+173% YoY). Duże wzrosty zaliczyły także Komputery (+133%), Zdrowie i Uroda (+126%), Sport i Podróże (+107%).

Badanie platformy Shoper dostępne jest tutaj.

Zobacz również

Brand hero

Brand hero to inaczej bohater marki, ucieleśnienie wizerunku marki, który ułatwia konsumentom nawiązanie więzi emocjonalnej z firmą. Słynny „ludzik Michelin” jest…

Paid media

Paid media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się odpłatnie, np. w…

CATI

CATI to rodzaj badań marketingowych, przeprowadzanych przez ankietera telefonicznie, wedle ustalonego skryptu rozmowy. Nazwa CATI to skrót od computer-assisted telephone interviewing…