Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Zakupy on-line w nowej normalności

Opportunity Alert #44: Wspieraj w “nowej normalności”

Kwiecień przyniósł wzrosty w zakupach on-line aż o 122% rok do roku. To wnioski z analizy zachowań kupujących w 14 tys. sklepach działających na platformie Shoper. Zalewie miesiąc wcześniej, w marcu, wzrost ten wynosił 94% YoY.

Dane pokazują wyraźnie, że konsumenci pozwoli przyzwyczajają się do “nowej normalności”. Po marcowym skupieniu na kluczowych wydatkach coraz chętniej dokonujemy zakupów w typowych kategoriach związanych z sezonem wiosennym.

Jak donosi Shoper, w kwietniu największy wzrost – tuż za kategorią zakupów spożywczych – odnotowała branża Dom i Ogród (+173% YoY). Duże wzrosty zaliczyły także Komputery (+133%), Zdrowie i Uroda (+126%), Sport i Podróże (+107%).

Badanie platformy Shoper dostępne jest tutaj.

Zobacz również

ABC Inbound Marketingu: poradnik

Spokojne wylegiwanie się na kanapie przerywa dzwonek telefonu. Niezapisany numer. Odbierasz i szybko orientujesz się, że ktoś chce zrobić z…

Mikrotargetowanie a targeting

Mikrotargetowanie polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Proces bazuje na analizie zachowań i zainteresowań konsumenckich oraz ścisłym…

3 zalety, które przekonają cię do content curation

Każdego dnia jesteśmy zalewani informacjami – to zdanie powtarza się tak często, że brzmi banalnie. Jednak wszyscy wiemy, o co…