Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lokalni dostawcy

Opportunity Alert #50: Współpracuj z lokalnymi dostawcami

Pandemia i związana z nią koncentracja na dbałości o bezpieczeństwo sprawiły, że na znaczeniu zyskuje lokalność produktów.

Jak donosi Kantar, 42% konsumentów twierdzi, że obecnie zwraca większą uwagę na pochodzenie produktów niż wcześniej. Odsetek też jest jeszcze wyższy w gospodarstwach domowych z dziećmi – tu wzrasta do 52%. Jeden na czterech konsumentów uważa, że właściciele używanych przez nich marek powinni sprowadzać produkcję z powrotem do własnego kraju, natomiast jedna trzecia martwi się, czy produkty wysyłane z zagranicy nie zagrażają ich bezpieczeństwu.

Jako szczególnie ryzykowne postrzegane są produkty z Chin i Stanów Zjednoczonych. Odpowiednio 60% i 47% respondentów wskazuje, że są nastawieni mniej przychylnie wobec kupowania towarów i usług z tych dwóch krajów.

Więcej o badaniu Kantara Barometr COVID-19 tutaj.

Zobacz również

Reklama w Internecie – od czego zacząć?

Reklama internetowa ma tak wiele form i możliwości, że osoba, która wcześniej nie interesowała się marketingiem, może poczuć się po…

Zbuduj sobie bota! To prostsze niż układanie puzzli

Ta myśl na pewno pojawiła się również w Twojej głowie. Czy sztuczna inteligencja zastąpi pracę ludzi? Niektórzy zastanawiają się też…

Social Media Marketing

Social Media Marketing – to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…