Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Lokalni dostawcy

Opportunity Alert #50: Współpracuj z lokalnymi dostawcami

Pandemia i związana z nią koncentracja na dbałości o bezpieczeństwo sprawiły, że na znaczeniu zyskuje lokalność produktów.

Jak donosi Kantar, 42% konsumentów twierdzi, że obecnie zwraca większą uwagę na pochodzenie produktów niż wcześniej. Odsetek też jest jeszcze wyższy w gospodarstwach domowych z dziećmi – tu wzrasta do 52%. Jeden na czterech konsumentów uważa, że właściciele używanych przez nich marek powinni sprowadzać produkcję z powrotem do własnego kraju, natomiast jedna trzecia martwi się, czy produkty wysyłane z zagranicy nie zagrażają ich bezpieczeństwu.

Jako szczególnie ryzykowne postrzegane są produkty z Chin i Stanów Zjednoczonych. Odpowiednio 60% i 47% respondentów wskazuje, że są nastawieni mniej przychylnie wobec kupowania towarów i usług z tych dwóch krajów.

Więcej o badaniu Kantara Barometr COVID-19 tutaj.

Zobacz również

Real Time Marketing

Real Time Marketing to taktyka marketingowa zakładająca “przejęcie newsa” (news hijacking) ze świata rozrywki, kultury, sportu czy polityki i wykorzystanie…

Komunikat z frontu: Snapchat nie umiera!

Powstał w 2011 roku i stał się prawdziwą sensacją. Nowa platforma społecznościowa oferowała innowacyjne rozwiązania – efemeryczność i atrakcyjne nakładki…

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa to algorytm stworzony w celu katalogowania i wyszukiwania informacji w rozproszonej sieci internetowej. Zadaniem wyszukiwarki internetowej jest skojarzyć wpisywane…