Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

AdNext agencja partnerska Facebooka

Opportunity Alert #89: Wybieraj agencje partnerskie Facebooka

W ramach programu Facebook Marketing Partners zespół FB typuje w każdym kraju preferowane agencje partnerskie. Wybrane agencje mogą liczyć na dostęp do specjalnych zasobów, wiedzy i narzędzi zwiększających efektywność prowadzonych na rzecz klientów działań.

Z punktu widzenia klienta tytuł Facebook Marketing Partner, którym może pochwalić się agencja, potwierdza jej wysokie wyniki w zarządzaniu kampanii reklamowymi i ich skutecznej optymalizacji oraz zróżnicowane portfolio agencji.

Agencje należące do programu Facebooka mogą liczyć m.in. na priorytetowe rozwiązywanie ich problemów oraz bezpośredni dostęp do konsultantów FB wspierających m.in. optymalizację kampanii.

Będziemy testować to sami! A to dlatego, że z początkiem lipca br. AdNext uzyskał status preferowanej agencji partnerskiej Facebooka.

Zobacz również

YouTube marketing

YouTube marketing to termin oznaczający działania pozycjonujące oraz promocyjne na najpopularniejszej platformie video na świecie – YouTube, a zarazem drugiej najpopularniejszej…

Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny

Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji – opisywana też skrótem CRO (od Conversion Rate Optimization) – dotyczy optymalizacji ilości wykonanych akcji (konwersji) przez użytkowników….