Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Google Maps marketing

Opportunity Alert #52: Wyciśnij więcej z Google Maps

Google wychodzi naprzeciw lokalnym biznesom, które ucierpiały w ostatnich miesiącach. Sprawdź Google Moja Firma – to świetne i proste do założenia narzędzie Google, które zapewni Ci potencjał pozyskiwania nowych odbiorców. Będzie to możliwe nie tylko przez wyszukiwarkę, ale i przez Google Maps.

Właściciele firm z wizytówkami na mapie Google mogą obecnie ustawiać alerty dla swoich klientów – na przykład jeśli przenieśli część działalności do online.

Jest to też okazja dla niedużych biznesów gastronomicznych. Według badań, od lutego wyszukiwarka zanotowała aż 260% wzrostu zapytań o jedzenie na wynos w pobliżu miejsca zamieszkania.

Przeczytaj więcej tutaj.

Zobacz również

Facebook – jaki format posta wybrać?

Na którym etapie tworzenia facebookowej kreacji zastanawiasz się nad tym, jaki format posta wybrać? Jeżeli nie robisz tego jeszcze na…

Mały może więcej: mikroinfluencer nową tajną bronią

Influencer marketing to prawdopodobnie najważniejszy “buzzword” ostatnich kilku lat. Demokratyzacja dostępu do sieci, kreatywność i narzędzia umożliwiające jej ekspresję stworzyły…

Paid media

Paid media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się odpłatnie, np. w…