Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Google Maps marketing

Opportunity Alert #52: Wyciśnij więcej z Google Maps

Google wychodzi naprzeciw lokalnym biznesom, które ucierpiały w ostatnich miesiącach. Sprawdź Google Moja Firma – to świetne i proste do założenia narzędzie Google, które zapewni Ci potencjał pozyskiwania nowych odbiorców. Będzie to możliwe nie tylko przez wyszukiwarkę, ale i przez Google Maps.

Właściciele firm z wizytówkami na mapie Google mogą obecnie ustawiać alerty dla swoich klientów – na przykład jeśli przenieśli część działalności do online.

Jest to też okazja dla niedużych biznesów gastronomicznych. Według badań, od lutego wyszukiwarka zanotowała aż 260% wzrostu zapytań o jedzenie na wynos w pobliżu miejsca zamieszkania.

Przeczytaj więcej tutaj.

Zobacz również

Jak grywalizacja ułatwia pracę z pokoleniem Y

Eksperci prognozują, że do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili milenialsi. Pokolenie Y to osoby urodzone między 1980…

Media mix – twórz skuteczne strategie marketingowe

Modele teoretyczne, takie jak media mix (4P) stały się podstawą strategii marketingowych, mających na celu porządkowanie i usystematyzowanie informacji. Pomagają…

Jak zabezpieczyć się przed błędnymi i fałszywymi leadami?

Marketerzy prowadząc działania sprzedażowe w Internecie borykają się z problemem obsługi leadów, które zostały nieprawidłowo wypełnione (błędny numer telefonu, błędny…