Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Google Maps marketing

Opportunity Alert #52: Wyciśnij więcej z Google Maps

Google wychodzi naprzeciw lokalnym biznesom, które ucierpiały w ostatnich miesiącach. Sprawdź Google Moja Firma – to świetne i proste do założenia narzędzie Google, które zapewni Ci potencjał pozyskiwania nowych odbiorców. Będzie to możliwe nie tylko przez wyszukiwarkę, ale i przez Google Maps.

Właściciele firm z wizytówkami na mapie Google mogą obecnie ustawiać alerty dla swoich klientów – na przykład jeśli przenieśli część działalności do online.

Jest to też okazja dla niedużych biznesów gastronomicznych. Według badań, od lutego wyszukiwarka zanotowała aż 260% wzrostu zapytań o jedzenie na wynos w pobliżu miejsca zamieszkania.

Przeczytaj więcej tutaj.

Zobacz również

Newsletter

Newsletter to jedno z najważniejszych pojęć dla firm, które w swoich działaniach promocyjnych wykorzystują e-mail marketing. Czym jest i jakie…

5 mitów content marketingu, które wciąż powtarzamy

Marketingowcy dzielą się na tych, którzy reagują na niego jak byk na ruch czerwonej płachty w czasie corridy i tych,…

Direct to consumer

Direct to consumer to najnowszy model sprzedaży bezpośrednio do klienta końcowego, z pominięciem pośredników (retail). Direct to consumer zakłada intensywną obecność…