Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Google Maps marketing

Opportunity Alert #52: Wyciśnij więcej z Google Maps

Google wychodzi naprzeciw lokalnym biznesom, które ucierpiały w ostatnich miesiącach. Sprawdź Google Moja Firma – to świetne i proste do założenia narzędzie Google, które zapewni Ci potencjał pozyskiwania nowych odbiorców. Będzie to możliwe nie tylko przez wyszukiwarkę, ale i przez Google Maps.

Właściciele firm z wizytówkami na mapie Google mogą obecnie ustawiać alerty dla swoich klientów – na przykład jeśli przenieśli część działalności do online.

Jest to też okazja dla niedużych biznesów gastronomicznych. Według badań, od lutego wyszukiwarka zanotowała aż 260% wzrostu zapytań o jedzenie na wynos w pobliżu miejsca zamieszkania.

Przeczytaj więcej tutaj.

Zobacz również

Człowiek kontra automatyzacja, czyli przyszłość branży marketingowej

W dobie nowoczesnych technologii naturalną koleją rzeczy jest poszukiwanie rozwiązań, które pomagają zautomatyzować codziennie zadania, tym samym oszczędzając czas i…

Employer Branding

Employer Branding to skonkretyzowane działania, które mają na celu stworzenie wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Employer Branding (w skrócie EB,…

Największe zagrożenia automatyzacji działań na Twitterze

Obsługa kanałów social media wymaga zatrudniania moderatorów treści, którzy czuwają nad poprawnością komunikacji. Człowiek jest elementem niezbędnym, by układanka była…