Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Wyprzedzaj obawy konsumentów

Opportunity Alert #30: Wyprzedzaj obawy konsumentów

Od kilku tygodni w głowach wielu konsumentów dużo jest obaw, a mało poczucia bezpieczeństwa. Odpowiadaj na tę potrzebę, rozwiewając wątpliwości i obawy, zanim jeszcze się pojawią!

Jeszcze w kwietniu sieć sklepów Netto Polska uruchomiła na swojej drodze wyszukiwarkę sklepów wraz z natężeniem ruchu w każdej placówce.

Dziś marka Mastercard uruchomiła serwis KiedyDoSklepu.pl. Podpowiada on o jakiej porze najlepiej wybrać się na zakupy, żeby uniknąć dużego ruchu w sklepach w najbliższej okolicy. Takie rozwiązanie pozwala zadbać o komfort i bezpieczeństwo konsumentów oraz oszczędzisz ich czas. A przy okazji – buduje wizerunek marki i lojalizuje.

Zobacz również

Dom mediowy – czym się zajmuje?

Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…

Wstęp do performance marketingu: 5 podstawowych narzędzi

Performance marketing, czyli ciężkie działa internetowej reklamy, ma jeden, zasadniczy cel – generować sprzedaż. Co jednak ciekawe, gdy przed 3…

Jak skutecznie promować event na Facebooku

Przygotowanie eventu to praca wymagająca dużego nakładu czasu i narażająca na stres. Jeżeli interesuje czeka Cię organizacja takiego wydarzenia –…