Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Wyprzedzaj obawy konsumentów

Opportunity Alert #30: Wyprzedzaj obawy konsumentów

Od kilku tygodni w głowach wielu konsumentów dużo jest obaw, a mało poczucia bezpieczeństwa. Odpowiadaj na tę potrzebę, rozwiewając wątpliwości i obawy, zanim jeszcze się pojawią!

Jeszcze w kwietniu sieć sklepów Netto Polska uruchomiła na swojej drodze wyszukiwarkę sklepów wraz z natężeniem ruchu w każdej placówce.

Dziś marka Mastercard uruchomiła serwis KiedyDoSklepu.pl. Podpowiada on o jakiej porze najlepiej wybrać się na zakupy, żeby uniknąć dużego ruchu w sklepach w najbliższej okolicy. Takie rozwiązanie pozwala zadbać o komfort i bezpieczeństwo konsumentów oraz oszczędzisz ich czas. A przy okazji – buduje wizerunek marki i lojalizuje.

Zobacz również

Owned media

Owned media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, które w typologii branżowej oznacza firmową platformę lub wydzieloną przestrzeń…

Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?

Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…

Mikrotargetowanie a targeting

Mikrotargetowanie polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Proces bazuje na analizie zachowań i zainteresowań konsumenckich oraz ścisłym…