Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Wyprzedzaj obawy konsumentów

Opportunity Alert #30: Wyprzedzaj obawy konsumentów

Od kilku tygodni w głowach wielu konsumentów dużo jest obaw, a mało poczucia bezpieczeństwa. Odpowiadaj na tę potrzebę, rozwiewając wątpliwości i obawy, zanim jeszcze się pojawią!

Jeszcze w kwietniu sieć sklepów Netto Polska uruchomiła na swojej drodze wyszukiwarkę sklepów wraz z natężeniem ruchu w każdej placówce.

Dziś marka Mastercard uruchomiła serwis KiedyDoSklepu.pl. Podpowiada on o jakiej porze najlepiej wybrać się na zakupy, żeby uniknąć dużego ruchu w sklepach w najbliższej okolicy. Takie rozwiązanie pozwala zadbać o komfort i bezpieczeństwo konsumentów oraz oszczędzisz ich czas. A przy okazji – buduje wizerunek marki i lojalizuje.

Zobacz również

Facebook Ads – reklama na Facebooku

Facebook Ads to nazwa systemu reklamowego serwisu społecznościowego Facebook. Przez wielu marketingowców jest obecnie uważany za jedną z najlepszych możliwości…

Czy 2018 to kolejny rok content marketingu?

Ale to już było i nie wróci więcej? Bzdura! Wróci jeszcze więcej! Content is king. Ten król rozsiadł się na…

W gamifikacji nie chodzi o zabawę

Jeśli spojrzymy z konsumenckiego punktu widzenia, logika stojąca za mechanizmami znanymi z gier towarzyszy nam nie tylko w życiu codziennym,…