Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Wyprzedzaj obawy konsumentów

Opportunity Alert #30: Wyprzedzaj obawy konsumentów

Od kilku tygodni w głowach wielu konsumentów dużo jest obaw, a mało poczucia bezpieczeństwa. Odpowiadaj na tę potrzebę, rozwiewając wątpliwości i obawy, zanim jeszcze się pojawią!

Jeszcze w kwietniu sieć sklepów Netto Polska uruchomiła na swojej drodze wyszukiwarkę sklepów wraz z natężeniem ruchu w każdej placówce.

Dziś marka Mastercard uruchomiła serwis KiedyDoSklepu.pl. Podpowiada on o jakiej porze najlepiej wybrać się na zakupy, żeby uniknąć dużego ruchu w sklepach w najbliższej okolicy. Takie rozwiązanie pozwala zadbać o komfort i bezpieczeństwo konsumentów oraz oszczędzisz ich czas. A przy okazji – buduje wizerunek marki i lojalizuje.

Zobacz również

Czym jest brand collateral i dlaczego warto o nią zadbać?

Każda marka musi dziś starannie dbać o własną identyfikacją wizualną. Konsumenci budują swoje postawy i podejmują decyzje, kierując się również…

Employer Branding

Employer Branding to skonkretyzowane działania, które mają na celu stworzenie wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Employer Branding (w skrócie EB,…

Reklama w internecie

Reklama w internecie to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów w Internecie. W czasach gdy niemal każda firma i większość odbiorców…