Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Eksperci w komunikacji marki

Opportunity Alert #58: Wzmacniaj komunikację ekspertami

Zapraszając do współpracy i zabrania głosu autorytety w dziedzinie osadzisz produkt w nowym kontekście i zbudujesz zaufanie klienta. Jako budulec w tym procesie posłużyć może gościnny artykuł, Q&A lub live w mediach społecznościowych.

Sklep Zooplus należący do branży zoologicznej, która odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży od początku pandemii, nie od dziś wykorzystuje content wzbogacony o dodatkową wartość w postaci porad lekarzy weterynarii.

Jednakże odniesienie do nadzwyczajnej sytuacji i okoliczności towarzyszących obawom właścicielom czworonogów pozwala zbudować poczucie bezpieczeństwa na fundamencie wiedzy eksperckiej. W ostatnim czasie warte rozważenia jest zatem adekwatne powołanie się na wiarygodne i kompetentne źródła. W przypadku Zooplus jest to np. przywołanie danych publikowanych przez instytuty badawcze i edukowanie klientów w zakresie uznanych źródeł informacji.

Zobacz również

YouTube marketing

YouTube marketing to termin oznaczający działania pozycjonujące oraz promocyjne na najpopularniejszej platformie video na świecie – YouTube, a zarazem drugiej najpopularniejszej…

Email marketing nie umiera. Proste zabiegi optymalizacyjne

E-mail marketing nigdy nie gwarantował skuteczności. Nigdy nie był uniwersalnym złotym środkiem i zawsze lepiej sprawdzał się stanowiąc ogniwo, a…

Jak przyciągnąć ruch na stronę www?

Czy udało Ci się przetestować wszystkie podstawowe sposoby na zwiększenie ruchu na stronie internetowej, którą prowadzisz? Zakres działań, jakie możesz…