Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Eksperci w komunikacji marki

Opportunity Alert #58: Wzmacniaj komunikację ekspertami

Zapraszając do współpracy i zabrania głosu autorytety w dziedzinie osadzisz produkt w nowym kontekście i zbudujesz zaufanie klienta. Jako budulec w tym procesie posłużyć może gościnny artykuł, Q&A lub live w mediach społecznościowych.

Sklep Zooplus należący do branży zoologicznej, która odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży od początku pandemii, nie od dziś wykorzystuje content wzbogacony o dodatkową wartość w postaci porad lekarzy weterynarii.

Jednakże odniesienie do nadzwyczajnej sytuacji i okoliczności towarzyszących obawom właścicielom czworonogów pozwala zbudować poczucie bezpieczeństwa na fundamencie wiedzy eksperckiej. W ostatnim czasie warte rozważenia jest zatem adekwatne powołanie się na wiarygodne i kompetentne źródła. W przypadku Zooplus jest to np. przywołanie danych publikowanych przez instytuty badawcze i edukowanie klientów w zakresie uznanych źródeł informacji.

Zobacz również

Od contentu do sprzedaży

Ludzie z reguły nie lubią wyrzucać pieniędzy w błoto. O ile kupując batona raczej nie przeprowadzasz złożonej analizy, to wydając…

Millenialsi nie stoją w kolejkach: miniporadnik komunikacji

Dobrze znamy otwierające się morze możliwości, gdy podopieczni wyjeżdżają na wakacje. Ale co robią dzieci, gdy to rodziców nie ma…

Reklama display

Reklama display to najstarszy format marketingu internetowego, najczęściej spotykany w formie banerów. Dosłownie tłumacząc, to reklama odsłonowa, za którą reklamodawca rozlicza…