Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Eksperci w komunikacji marki

Opportunity Alert #58: Wzmacniaj komunikację ekspertami

Zapraszając do współpracy i zabrania głosu autorytety w dziedzinie osadzisz produkt w nowym kontekście i zbudujesz zaufanie klienta. Jako budulec w tym procesie posłużyć może gościnny artykuł, Q&A lub live w mediach społecznościowych.

Sklep Zooplus należący do branży zoologicznej, która odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży od początku pandemii, nie od dziś wykorzystuje content wzbogacony o dodatkową wartość w postaci porad lekarzy weterynarii.

Jednakże odniesienie do nadzwyczajnej sytuacji i okoliczności towarzyszących obawom właścicielom czworonogów pozwala zbudować poczucie bezpieczeństwa na fundamencie wiedzy eksperckiej. W ostatnim czasie warte rozważenia jest zatem adekwatne powołanie się na wiarygodne i kompetentne źródła. W przypadku Zooplus jest to np. przywołanie danych publikowanych przez instytuty badawcze i edukowanie klientów w zakresie uznanych źródeł informacji.

Zobacz również

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności)

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności), czyli Key Performance Indicators, pozwalają firmom na mierzenie skuteczności prowadzonych działań. Dlaczego są tak istotne i…

Virtual Reality

Virtual Reality – komputerowo generowane środowisko rzeczywistości wirtualnej, na które składa się specjalny sprzęt (tzw. gogle) oraz oprogramowanie. Virtual Reality…

3 zalety Marketing Automation, które poprawią pracę w zespole

Narzędzia do automatyzacji są wykorzystywane zarówno przez małe, jak i większe przedsiębiorstwa. Pomagają usprawnić pracę działów marketingu i sprzedaży, ułatwiając…