Zapraszając do współpracy i zabrania głosu autorytety w dziedzinie osadzisz produkt w nowym kontekście i zbudujesz zaufanie klienta. Jako budulec w tym procesie posłużyć może gościnny artykuł, Q&A lub live w mediach społecznościowych.
Sklep Zooplus należący do branży zoologicznej, która odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży od początku pandemii, nie od dziś wykorzystuje content wzbogacony o dodatkową wartość w postaci porad lekarzy weterynarii.
Jednakże odniesienie do nadzwyczajnej sytuacji i okoliczności towarzyszących obawom właścicielom czworonogów pozwala zbudować poczucie bezpieczeństwa na fundamencie wiedzy eksperckiej. W ostatnim czasie warte rozważenia jest zatem adekwatne powołanie się na wiarygodne i kompetentne źródła. W przypadku Zooplus jest to np. przywołanie danych publikowanych przez instytuty badawcze i edukowanie klientów w zakresie uznanych źródeł informacji.