Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Direct Message z klientem

Opportunity Alert #77: Zachęcaj do bezpośredniego kontaktu

Formaty kampanii reklamowych dostępne na Facebooku i Instagramie pozwalają Ci stworzyć szczególną reklamę. Po kliknięciu może ona kierować do bezpośredniej rozmowy z marką na Messengerze lub w Direct Message.


Tę opcję warto wykorzystać kierując reklamę do osób, które już znają Twoją markę – na przykład obecnych fanów i followersów. Opcję tę docenią Twoi potencjalni klienci, jeśli oferujesz produkt, którego dobór wymaga konsultacji (np. kosmetyki lub ubrania).

Wyznacz “dyżury” w określonych dniach i zachęć odbiorców do bezpośredniej rozmowy w sprawie zakupów.

Zobacz również

Live chat na Twojej stronie: dlaczego warto? (cz. 2)

Live chat na stronie internetowej to ogromna porcja korzyści i skuteczne rozwiązanie, które wpisuje się w najnowsze trendy obsługi klienta…

Jak promować biznes stacjonarny w sieci?

Ogromną przewagą reklamy online są narzędzia analityczne, które pozwalają mierzyć niemal najmniejsze szczegóły i optymalizować działania tak, by jednocześnie obniżać…

Konwersja

Konwersja jest to określone i oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę. Odnosi się do osiągnięcia przez reklamodawcę lub właściciela witryny wyznaczonego…