Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Direct Message z klientem

Opportunity Alert #77: Zachęcaj do bezpośredniego kontaktu

Formaty kampanii reklamowych dostępne na Facebooku i Instagramie pozwalają Ci stworzyć szczególną reklamę. Po kliknięciu może ona kierować do bezpośredniej rozmowy z marką na Messengerze lub w Direct Message.


Tę opcję warto wykorzystać kierując reklamę do osób, które już znają Twoją markę – na przykład obecnych fanów i followersów. Opcję tę docenią Twoi potencjalni klienci, jeśli oferujesz produkt, którego dobór wymaga konsultacji (np. kosmetyki lub ubrania).

Wyznacz “dyżury” w określonych dniach i zachęć odbiorców do bezpośredniej rozmowy w sprawie zakupów.

Zobacz również

Agile marketing – jak dowozić wyniki w zespole?

Wyobraź sobie wielki plac budowy. Ogrom maszyn, sporo materiałów i jeszcze więcej pracowników. Wielopoziomowa budowla będzie rzucać cień na wszystkie…

Pielęgnowanie relacji, czyli cała prawda o lead nurturingu

Towarzyszenie klientowi na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, poprzez automatyczne działania, ma na celu przekonanie go do zakupu. Dzięki temu, na…

Nie przepalaj budżetu reklamowego w AdWords!

Nawet z małym budżetem reklamowym możesz efektywnie wykorzystać Google AdWords. Sztuką jest odpowiednie planowanie i optymalizacja kampanii reklamowej, aby każda…