Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Direct Message z klientem

Opportunity Alert #77: Zachęcaj do bezpośredniego kontaktu

Formaty kampanii reklamowych dostępne na Facebooku i Instagramie pozwalają Ci stworzyć szczególną reklamę. Po kliknięciu może ona kierować do bezpośredniej rozmowy z marką na Messengerze lub w Direct Message.


Tę opcję warto wykorzystać kierując reklamę do osób, które już znają Twoją markę – na przykład obecnych fanów i followersów. Opcję tę docenią Twoi potencjalni klienci, jeśli oferujesz produkt, którego dobór wymaga konsultacji (np. kosmetyki lub ubrania).

Wyznacz „dyżury” w określonych dniach i zachęć odbiorców do bezpośredniej rozmowy w sprawie zakupów.

Zobacz również

Jak tworzyć strategię social media marketingu?

Wydarzenia z ostatnich tygodni po raz kolejny przypomniały marketingowcom, jak krucha może okazać się strategia oparta tylko na jednym kanale…

Od contentu do sprzedaży

Ludzie z reguły nie lubią wyrzucać pieniędzy w błoto. O ile kupując batona raczej nie przeprowadzasz złożonej analizy, to wydając…

Public relations (PR)

Public relations (PR) to dbanie o dobrą komunikację i stosunki z otoczeniem. Celem działań jest wypracowanie dobrego wizerunku, zaufania i…