Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Direct Message z klientem

Opportunity Alert #77: Zachęcaj do bezpośredniego kontaktu

Formaty kampanii reklamowych dostępne na Facebooku i Instagramie pozwalają Ci stworzyć szczególną reklamę. Po kliknięciu może ona kierować do bezpośredniej rozmowy z marką na Messengerze lub w Direct Message.


Tę opcję warto wykorzystać kierując reklamę do osób, które już znają Twoją markę – na przykład obecnych fanów i followersów. Opcję tę docenią Twoi potencjalni klienci, jeśli oferujesz produkt, którego dobór wymaga konsultacji (np. kosmetyki lub ubrania).

Wyznacz „dyżury” w określonych dniach i zachęć odbiorców do bezpośredniej rozmowy w sprawie zakupów.

Zobacz również

Landing page

Landing page to niezbędny element wielu kampanii marketingowych. W działach reklamowych skupionych na konkretnych, prostych celach jest wręcz niezastąpiony i może…

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa– to zespół działań marketingowych polegających na zamieszczaniu komunikatów reklamowych w wybranych mediach i wyświetlaniu ich w wybranym czasie….

Czy 2018 to kolejny rok content marketingu?

Ale to już było i nie wróci więcej? Bzdura! Wróci jeszcze więcej! Content is king. Ten król rozsiadł się na…