Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Direct Message z klientem

Opportunity Alert #77: Zachęcaj do bezpośredniego kontaktu

Formaty kampanii reklamowych dostępne na Facebooku i Instagramie pozwalają Ci stworzyć szczególną reklamę. Po kliknięciu może ona kierować do bezpośredniej rozmowy z marką na Messengerze lub w Direct Message.


Tę opcję warto wykorzystać kierując reklamę do osób, które już znają Twoją markę – na przykład obecnych fanów i followersów. Opcję tę docenią Twoi potencjalni klienci, jeśli oferujesz produkt, którego dobór wymaga konsultacji (np. kosmetyki lub ubrania).

Wyznacz “dyżury” w określonych dniach i zachęć odbiorców do bezpośredniej rozmowy w sprawie zakupów.

Zobacz również

Monetyzowanie video na Facebooku

W 2016 roku użytkownicy Facebooka oglądali 100 milionów godzin wideo dziennie. Był to też rok triumfu live streamingu, swoistej odpowiedzi…

Facebook – jaki format posta wybrać?

Na którym etapie tworzenia facebookowej kreacji zastanawiasz się nad tym, jaki format posta wybrać? Jeżeli nie robisz tego jeszcze na…

Drip campaign: 3 klucze do wysokiej konwersji

Wyobraź sobie taki obrazek: zamiast ręcznie wypuszczać kolejne kampanie newsletterowe, pojedyncze maile wysyłają się do odbiorców na podstawie tego, jakie…