Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Zwroty towarów e-commerce

Opportunity Alert #74: Zadbaj o łatwe zwroty towartów

Firma badawcza Gemius opublikowała właśnie raport “E-commerce w Polsce 2020”. Wynika z niego, że kupujący on-line stanowią już niemal 3/4 wszystkich polskich internautów. 73% internautów kupuje w polskich e-sklepach, a 30% w zagranicznych.

Na wybór konkretnego e-sklepu ma wpływ wiele czynników – w tym m.in. związane z opcjami dostawy i zwrotu towarów (tym bardziej, że tylko 30% nie przeszło jeszcze tego procesu).

52% osób kupujących deklaruje, że formą zwrotu najbardziej zachęcającą do zakupów online jest opcja darmowego odesłania produktu kurierem (door-to-door). 45% badanych wskazuje na możliwość wysyłki poprzez maszynę paczkową.

Po więcej informacji dotyczących czynników wpływających na decyzje o zakupie on-line zapraszamy do raportu Gemius.

Zobacz również

Uważaj, kogo słuchasz! Facebookowe mity

Facebook i jego system reklamowy to ogromna machina, w której naprawdę nietrudno się pogubić. Niestety, nie pomagają w tym osoby,…

Customer relationship management (CRM) – co to jest?

Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…

Social Media Marketing – czy marki mogą funkcjonować bez niego?

Social Media Marketing  to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych, takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…