Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Odroczone płatności w sklepie online

Opportunity Alert #85: Zaproponuj klientom odroczone płatności

Od kilku miesięcy coraz większa liczba sklepów on-line wprowadza model odroczonych płatności dla klientów. Opcja “Kup teraz, zapłać później” pozwala klientom dokonać zakupów natychmiast i zapłacić za nie nawet w ciągu 30 dni od transakcji.

Jak to działa? Przy wyborze opcji zapłaty w sklepie on-line klient wybiera odroczoną płatność. Koszt zakupu zostanie poniesiony przez dostawcę aplikacji. Klient może w międzyczasie przetestować i odesłać niepasujące produkty. W takim wypadku koszt zakupów zostanie pomniejszony o wartość zwróconych produktów.

Odroczona do 30 dni opłata nie generuje żadnych dodatkowych kosztów. Przedłużenie tego terminu już kosztuje – w przypadku Allegro, które oferuje użytkownikom tę opcję, opłata za przedłużenie terminu spłaty wynosi 5% wartości zakupów.

Na rynku działa już kilku dostawców oferujących odroczone płatności, w tym m.in. PayPo.

Zobacz również

Grywalizacja w IT: przykłady najciekawszych kampanii

“Gry mają niezwykłą siłę wciągania nas w swój świat oraz motywowania do wykonywania określonych akcji”. Dzięki przenoszeniu mechanizmów znanych z…

Pokonaj konkurencję lepszą obsługą klienta

Do napisania tego tekstu zainspirował mnie wpis na Facebooku Marcina Szeląga, Partnera w funduszu inwestycyjnym Innovation Nest. Jeśli korzystacie z…

Long tail

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon, to sposób na dotarcie do grupy o zawężonych zainteresowaniach i dobra ścieżka do…