Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Odroczone płatności w sklepie online

Opportunity Alert #85: Zaproponuj klientom odroczone płatności

Od kilku miesięcy coraz większa liczba sklepów on-line wprowadza model odroczonych płatności dla klientów. Opcja „Kup teraz, zapłać później” pozwala klientom dokonać zakupów natychmiast i zapłacić za nie nawet w ciągu 30 dni od transakcji.

Jak to działa? Przy wyborze opcji zapłaty w sklepie on-line klient wybiera odroczoną płatność. Koszt zakupu zostanie poniesiony przez dostawcę aplikacji. Klient może w międzyczasie przetestować i odesłać niepasujące produkty. W takim wypadku koszt zakupów zostanie pomniejszony o wartość zwróconych produktów.

Odroczona do 30 dni opłata nie generuje żadnych dodatkowych kosztów. Przedłużenie tego terminu już kosztuje – w przypadku Allegro, które oferuje użytkownikom tę opcję, opłata za przedłużenie terminu spłaty wynosi 5% wartości zakupów.

Na rynku działa już kilku dostawców oferujących odroczone płatności, w tym m.in. PayPo.

Zobacz również

ABC Inbound Marketingu: poradnik

Spokojne wylegiwanie się na kanapie przerywa dzwonek telefonu. Niezapisany numer. Odbierasz i szybko orientujesz się, że ktoś chce zrobić z…

5 kroków do poprawy konwersji dla początkujących

Wielu przedsiębiorcom w trakcie pracy nad tworzeniem struktury firmowej strony internetowej towarzyszy syndrom babci, która zapomina, że brzuch jej wnuka…

Konwersja

Konwersja jest to określone i oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę. Odnosi się do osiągnięcia przez reklamodawcę lub właściciela witryny wyznaczonego…