Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja CEO w social media

Opportunity Alert #80: Zaproś CEO do social media

Czego możemy wszyscy uczyć się od prezesów największych spółek giełdowych? Aktywności w social media i traktowania ich jako istotnej platformy komunikacyjnej nt. działalności ich firm!

W Polsce aż 14 na 20 prezesów największych spółek giełdowych jest obecnych na LinkedIn, na Twiterze – pięciu. Bijemy na głowę zagranicznych CEO w kwestii aktywności – w samym tylko 2020 roku łączna liczba treści opublikowanych przez polskich prezesów na Twitterze i LinkedIn wyniosła 766 publikacji. To o 60% więcej komunikatów niż w przypadku Francji, która znalazła się na drugim miejscu zestawienia. To kluczowe wnioski płynące z globalnego badania wśród CEO prowadzonego przez sieć Ecco Network.

W ostatnich miesiącach prezesi polskich firm reagowali na bieżąco na sytuację związaną z pandemią – aż 25% publikowanych przez nich treści dotyczyło COVID-19. Wśród najbardziej aktywnych w tym czasie CEO znaleźli się m.in. prezesi PKN Orlen, PGNiG oraz KGHM Polska Miedź.

Szczegółowy raport z badania dostępny jest na stronie On Board Think Kong.

Zobacz również

Czego nie wie Twój klient? Klątwa wiedzy

Wiele agencji e-marketingowych, które współpracują z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, ciągle spotyka się z tymi samymi problemami. Klienci często nie…

Jak zarabiać w programach partnerskich? [checklista]

Jak przekonać wydawcę do promowania twojego programu partnerskiego? Tylko i wyłącznie możliwością zarobku. Jeśli jednak sądzisz, że ogranicza się to…

Lekcje z marketingu w “trudnej” branży

Nie oszukujmy się – większość produktów nie zachwyca nowoczesnym designem, wiele usług nie niesie żadnego efektu “wow” – a i…