Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja CEO w social media

Opportunity Alert #80: Zaproś CEO do social media

Czego możemy wszyscy uczyć się od prezesów największych spółek giełdowych? Aktywności w social media i traktowania ich jako istotnej platformy komunikacyjnej nt. działalności ich firm!

W Polsce aż 14 na 20 prezesów największych spółek giełdowych jest obecnych na LinkedIn, na Twiterze – pięciu. Bijemy na głowę zagranicznych CEO w kwestii aktywności – w samym tylko 2020 roku łączna liczba treści opublikowanych przez polskich prezesów na Twitterze i LinkedIn wyniosła 766 publikacji. To o 60% więcej komunikatów niż w przypadku Francji, która znalazła się na drugim miejscu zestawienia. To kluczowe wnioski płynące z globalnego badania wśród CEO prowadzonego przez sieć Ecco Network.

W ostatnich miesiącach prezesi polskich firm reagowali na bieżąco na sytuację związaną z pandemią – aż 25% publikowanych przez nich treści dotyczyło COVID-19. Wśród najbardziej aktywnych w tym czasie CEO znaleźli się m.in. prezesi PKN Orlen, PGNiG oraz KGHM Polska Miedź.

Szczegółowy raport z badania dostępny jest na stronie On Board Think Kong.

Zobacz również

W drodze na szczyt Google

Masz już stronę internetową i chcesz, aby w końcu zaczęła generować zysk? W takim razie nadszedł czas, by zająć się…

Strategia – fundament content marketingu

Jako marketerzy ciągle stykamy się z nowinkami dotyczącymi rozwiązań, które możemy wykorzystywać w komunikacji z użytkownikami. Coraz więcej osób dostrzega…

Marka osobista

Marka osobista to zespół cech i skojarzeń określających daną osobę. Budowanie mocnej marki osobistej wymaga stosowania odpowiednich narzędzi i spójności…