Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja CEO w social media

Opportunity Alert #80: Zaproś CEO do social media

Czego możemy wszyscy uczyć się od prezesów największych spółek giełdowych? Aktywności w social media i traktowania ich jako istotnej platformy komunikacyjnej nt. działalności ich firm!

W Polsce aż 14 na 20 prezesów największych spółek giełdowych jest obecnych na LinkedIn, na Twiterze – pięciu. Bijemy na głowę zagranicznych CEO w kwestii aktywności – w samym tylko 2020 roku łączna liczba treści opublikowanych przez polskich prezesów na Twitterze i LinkedIn wyniosła 766 publikacji. To o 60% więcej komunikatów niż w przypadku Francji, która znalazła się na drugim miejscu zestawienia. To kluczowe wnioski płynące z globalnego badania wśród CEO prowadzonego przez sieć Ecco Network.

W ostatnich miesiącach prezesi polskich firm reagowali na bieżąco na sytuację związaną z pandemią – aż 25% publikowanych przez nich treści dotyczyło COVID-19. Wśród najbardziej aktywnych w tym czasie CEO znaleźli się m.in. prezesi PKN Orlen, PGNiG oraz KGHM Polska Miedź.

Szczegółowy raport z badania dostępny jest na stronie On Board Think Kong.

Zobacz również

Mikrotargetowanie a targeting

Mikrotargetowanie polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Proces bazuje na analizie zachowań i zainteresowań konsumenckich oraz ścisłym…

Projektowanie stron internetowych

Projektowanie stron internetowych to najważniejszy etap web design, którego celem jest powstanie atrakcyjnej wizualnie i skutecznej w działaniach marketingowych strony…

Notyfikacje web-push w generowaniu ruchu

Od kiedy marketerzy zyskali możliwość pokazywania komunikatów typu push z poziomu przeglądarki, nie milkną dyskusje mające rozsądzić, czy web notyfikacje…