Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Komunikacja CEO w social media

Opportunity Alert #80: Zaproś CEO do social media

Czego możemy wszyscy uczyć się od prezesów największych spółek giełdowych? Aktywności w social media i traktowania ich jako istotnej platformy komunikacyjnej nt. działalności ich firm!

W Polsce aż 14 na 20 prezesów największych spółek giełdowych jest obecnych na LinkedIn, na Twiterze – pięciu. Bijemy na głowę zagranicznych CEO w kwestii aktywności – w samym tylko 2020 roku łączna liczba treści opublikowanych przez polskich prezesów na Twitterze i LinkedIn wyniosła 766 publikacji. To o 60% więcej komunikatów niż w przypadku Francji, która znalazła się na drugim miejscu zestawienia. To kluczowe wnioski płynące z globalnego badania wśród CEO prowadzonego przez sieć Ecco Network.

W ostatnich miesiącach prezesi polskich firm reagowali na bieżąco na sytuację związaną z pandemią – aż 25% publikowanych przez nich treści dotyczyło COVID-19. Wśród najbardziej aktywnych w tym czasie CEO znaleźli się m.in. prezesi PKN Orlen, PGNiG oraz KGHM Polska Miedź.

Szczegółowy raport z badania dostępny jest na stronie On Board Think Kong.

Zobacz również

Marketing B2B

Marketing B2B to działania marketingowe, których celem jest sprzedaż usług bądź towarów między przedsiębiorstwami. Sprowadza się do zdobywania kontaktów biznesowych (lead…

Social Media Marketing – czy marki mogą funkcjonować bez niego?

Social Media Marketing  to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych, takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…

Atrybut UTM i parametry fbclid – co to jest?

Każdy użytkownik internetu doskonale wie, na jakiej zasadzie działają linki i czemu mają służyć. Obecnie coraz więcej spotykanych w sieci…