Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Messenger Rooms

Opportunity Alert #55: Zaproś klientów do pokoju Messengera

Messenger Rooms to nowa funkcjonalność Messengera, która ma przyćmić znanego nam z videokonferencji Zooma. Za pomocą jednego pokoju może się teraz połączyć aż do 50 osób! A co z firmami? Czy i one mogę wykorzystać to narzędzie w momencie, kiedy organizacja wydarzeń stała się ciężka, a czasami wręcz niemożliwa?

Mogą, i to jak najbardziej, a opcje są niezwykle szerokie, szczególnie, jeśli skorzystamy z tego narzędzia z wyobraźnią. Na MR możesz przeprowadzać lekcje i kursy online, spotykać się z pracownikami, a także przeprowadzać prezentacje swoich produktów. Messenger Room nie może być jeszcze utworzony przez Stronę. Na razie konieczne będzie otwarcie go przez osobę prywatną z poziomu jej konta na Messengerze. Facebook zapowiada wprowadzenie tej opcji także dla fan page’y i – wśród innych opcji – także możliwość powiązania pokoju z eventem stworzonym w serwisie.

Więcej informacji o Messenger Rooms tutaj.

Zobacz również

Celebryta vs influencer: management celebrytów to nie agencja influencerska

Rynek obiegła informacja o agencji założonej przez Kubę Wojewódzkiego, która ma reprezentować w social mediach m.in. Magdę Gessler, Antka Królikowskiego,…

Drip campaign: 3 klucze do wysokiej konwersji

Wyobraź sobie taki obrazek: zamiast ręcznie wypuszczać kolejne kampanie newsletterowe, pojedyncze maile wysyłają się do odbiorców na podstawie tego, jakie…

Komunikat z frontu: Snapchat nie umiera!

Powstał w 2011 roku i stał się prawdziwą sensacją. Nowa platforma społecznościowa oferowała innowacyjne rozwiązania – efemeryczność i atrakcyjne nakładki…