Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Messenger Rooms

Opportunity Alert #55: Zaproś klientów do pokoju Messengera

Messenger Rooms to nowa funkcjonalność Messengera, która ma przyćmić znanego nam z videokonferencji Zooma. Za pomocą jednego pokoju może się teraz połączyć aż do 50 osób! A co z firmami? Czy i one mogę wykorzystać to narzędzie w momencie, kiedy organizacja wydarzeń stała się ciężka, a czasami wręcz niemożliwa?

Mogą, i to jak najbardziej, a opcje są niezwykle szerokie, szczególnie, jeśli skorzystamy z tego narzędzia z wyobraźnią. Na MR możesz przeprowadzać lekcje i kursy online, spotykać się z pracownikami, a także przeprowadzać prezentacje swoich produktów. Messenger Room nie może być jeszcze utworzony przez Stronę. Na razie konieczne będzie otwarcie go przez osobę prywatną z poziomu jej konta na Messengerze. Facebook zapowiada wprowadzenie tej opcji także dla fan page’y i – wśród innych opcji – także możliwość powiązania pokoju z eventem stworzonym w serwisie.

Więcej informacji o Messenger Rooms tutaj.

Zobacz również

Drip campaign: 3 klucze do wysokiej konwersji

Wyobraź sobie taki obrazek: zamiast ręcznie wypuszczać kolejne kampanie newsletterowe, pojedyncze maile wysyłają się do odbiorców na podstawie tego, jakie…

Marketing wirusowy (viral)

Marketing wirusowy polega na stworzeniu takiej sytuacji, w której odbiorcy sami przesyłają dalej przekaz reklamowy. Ta forma marketingu online jest…

White hat SEO

White hat SEO to termin określający stosowanie praktyk optymalizujących zajmowane miejsca w wyszukiwarce, zgodnych z zasadami i wytycznymi Google. W przeciwieństwie…