Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Livestream na YouTube

Opportunity Alert #87: Zarabiaj na livestreamach

Prowadzisz transmisje albo premiery produktów live na YouTube? Jeśli tak, możesz skorzystać z bardziej zaawansowanych opcji tego medium i uruchomić funkcje zwiększające zaangażowanie Twojej społeczności.

SuperChat i SuperStickers od YouTube pozwolą Ci zbierać pieniężne datki od widzów, którym spodoba się Twój materiał. Po uruchomieniu obie funkcje wyświetlają się w strumieniu wiadomości czatu towarzyszącego transmisji i przez jakiś czas pozostają przypięte na jego szczycie.

Na razie YouTube ogranicza korzystanie z tej funkcji kilkoma warunkami. Musisz posiadać minimum 1000 subskrybentów i być członkiem programu partnerskiego YouTube (YPP). Oba narzędzia są już dostępne także w Polsce.

Dowiedz się więcej tutaj.

Zobacz również

Marketing Automation

Marketing automation – czasami określany również jako automatyzacja marketingu – bazując na specjalnym oprogramowaniu, pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych działań marketingowych….

4 trendy w Big Data na 2017, które musisz znać

Po wpisaniu Big Data w Google jednym z pierwszych wyników będzie tekst, który przekonuje, że to określenie nie odnosi się…

Dlaczego reklamodawcy kochają programmatic?

Aukcyjny model zakupów powierzchni reklamowej, czyli model Real-Time Bidding (RTB), stanowiący część większej całości, jaką jest programmatic buying, stanowi przedmiot…