Prowadzisz transmisje albo premiery produktów live na YouTube? Jeśli tak, możesz skorzystać z bardziej zaawansowanych opcji tego medium i uruchomić funkcje zwiększające zaangażowanie Twojej społeczności.
SuperChat i SuperStickers od YouTube pozwolą Ci zbierać pieniężne datki od widzów, którym spodoba się Twój materiał. Po uruchomieniu obie funkcje wyświetlają się w strumieniu wiadomości czatu towarzyszącego transmisji i przez jakiś czas pozostają przypięte na jego szczycie.
Na razie YouTube ogranicza korzystanie z tej funkcji kilkoma warunkami. Musisz posiadać minimum 1000 subskrybentów i być członkiem programu partnerskiego YouTube (YPP). Oba narzędzia są już dostępne także w Polsce.
E-mail marketing to w uproszczeniu wykorzystywanie poczty elektronicznej do komunikacji marketingowej, której celem jest promowanie marki, produktów i/lub usług. E-mail…
Mikrotargetowanie polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Proces bazuje na analizie zachowań i zainteresowań konsumenckich oraz ścisłym…
YouTube marketing to termin oznaczający działania pozycjonujące oraz promocyjne na najpopularniejszej platformie video na świecie – YouTube, a zarazem drugiej najpopularniejszej…