Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Obsługa klienta on-line

Opportunity Alert #38: Zautomatyzuj obsługę klienta on-line

Jak usprawnić działania on-line związane z obsługą klienta? Podpowiada Magda Rokicka, ekspert social media z domu mediowego Mastermind:

“Obsługa klienta to już nie tylko dobre call center. Tę rolę często zastępują social media, które coraz częściej stają się pierwszym źródłem kontaktu z klientem.

Instagram uruchomił funkcję, która usprawnia obsługę komunikacji z klientami. Są to tzw. szybkie odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi to gotowe szablony wiadomości, które możesz wysyłać w odpowiedzi na zapytania klientów. Możesz dostać się do nich prostymi skrótami z poziomu paska wpisywania wiadomości. Korzystanie z szybkich odpowiedzi nie tylko oszczędza czas, ale też umożliwia zachowanie spójności w reagowaniu na zapytania klientów.

Analogiczną funkcję posiada również Facebook. Oprócz gotowych szablonów z odpowiedziami możemy ustawić automatyczny autoresponder.

Automatyzacja jest podstawą dzisiejszego świata on-line i stała się istotniejsza niż kiedykolwiek wcześniej”.

Zobacz również

Fanpage

Fanpage to popularne określenie strony w serwisie społecznościowym Facebook. Umożliwia firmom (a także organizacjom, osobom publicznym i innym markom) komunikowanie…

Grupa docelowa

Grupa docelowa to grupa odbiorców, do których adresowane są działania marketingowe, komunikaty reklamowe. Grupę docelową najczęściej tworzy się poprzez dobranie…

ABC Inbound Marketingu: poradnik

Spokojne wylegiwanie się na kanapie przerywa dzwonek telefonu. Niezapisany numer. Odbierasz i szybko orientujesz się, że ktoś chce zrobić z…