Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Obsługa klienta on-line

Opportunity Alert #38: Zautomatyzuj obsługę klienta on-line

Jak usprawnić działania on-line związane z obsługą klienta? Podpowiada Magda Rokicka, ekspert social media z domu mediowego Mastermind:

„Obsługa klienta to już nie tylko dobre call center. Tę rolę często zastępują social media, które coraz częściej stają się pierwszym źródłem kontaktu z klientem.

Instagram uruchomił funkcję, która usprawnia obsługę komunikacji z klientami. Są to tzw. szybkie odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi to gotowe szablony wiadomości, które możesz wysyłać w odpowiedzi na zapytania klientów. Możesz dostać się do nich prostymi skrótami z poziomu paska wpisywania wiadomości. Korzystanie z szybkich odpowiedzi nie tylko oszczędza czas, ale też umożliwia zachowanie spójności w reagowaniu na zapytania klientów.

Analogiczną funkcję posiada również Facebook. Oprócz gotowych szablonów z odpowiedziami możemy ustawić automatyczny autoresponder.

Automatyzacja jest podstawą dzisiejszego świata on-line i stała się istotniejsza niż kiedykolwiek wcześniej”.

Zobacz również

Jak przyciągnąć ruch na stronę www?

Czy udało Ci się przetestować wszystkie podstawowe sposoby na zwiększenie ruchu na stronie internetowej, którą prowadzisz? Zakres działań, jakie możesz…

Optymalizacja

Optymalizacja to, w ogólnym rozumieniu, proces, którego celem jest stworzenie najlepszego rozwiązania czy wersji. My przyjrzymy się optymalizacji stron internetowych w…

Virtual Reality

Virtual Reality – komputerowo generowane środowisko rzeczywistości wirtualnej, na które składa się specjalny sprzęt (tzw. gogle) oraz oprogramowanie. Virtual Reality…