Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Obsługa klienta on-line

Opportunity Alert #38: Zautomatyzuj obsługę klienta on-line

Jak usprawnić działania on-line związane z obsługą klienta? Podpowiada Magda Rokicka, ekspert social media z domu mediowego Mastermind:

„Obsługa klienta to już nie tylko dobre call center. Tę rolę często zastępują social media, które coraz częściej stają się pierwszym źródłem kontaktu z klientem.

Instagram uruchomił funkcję, która usprawnia obsługę komunikacji z klientami. Są to tzw. szybkie odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi to gotowe szablony wiadomości, które możesz wysyłać w odpowiedzi na zapytania klientów. Możesz dostać się do nich prostymi skrótami z poziomu paska wpisywania wiadomości. Korzystanie z szybkich odpowiedzi nie tylko oszczędza czas, ale też umożliwia zachowanie spójności w reagowaniu na zapytania klientów.

Analogiczną funkcję posiada również Facebook. Oprócz gotowych szablonów z odpowiedziami możemy ustawić automatyczny autoresponder.

Automatyzacja jest podstawą dzisiejszego świata on-line i stała się istotniejsza niż kiedykolwiek wcześniej”.

Zobacz również

Zostań online: ruch w internecie w czasach kwarantanny

Pandemia COVID-19 spowodowała ogromne zmiany w najważniejszych obszarach życia, jasne jest więc, że wpłynęła również na zainteresowania, konsumpcję treści i…

Reklama na YouTube

Reklama na YouTube pozwala dotrzeć do grupy docelowej, wyszczególnionej spomiędzy 1,5 miliarda osób, które logują się na YouTube każdego miesiąca….

Zbuduj sobie bota! To prostsze niż układanie puzzli

Ta myśl na pewno pojawiła się również w Twojej głowie. Czy sztuczna inteligencja zastąpi pracę ludzi? Niektórzy zastanawiają się też…