Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ankiety w social media

Opportunity Alert #69: Zbieraj feedback w różnych mediach

Pozostań w ciągłym kontakcie ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, zbierając od nich feedback i pytając ich o zdanie. Korzystaj do tego z natywnych funckjonalności serwisów społecznościowych, w których zgromadzeni są Twoi odbiorcy.

Zarówno Facebook, jak i LinkedIn dają możliwość tworzenia ankiet, które możesz opublikować w kilku miejscach: na Facebooku w grupach tematycznych, a na LinkedIn zarówno z poziomy profilu prywatnego, jak i profilu firmy. W obu przypadkach jako twórca ankiety masz możliwość wglądu w odpowiedzi konkretnych użytkowników. Może to stanowić podstawę do dalszego bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem (szczególnie w kontekście relacji B2B).

Porównanie wyników ankiet z różnych kanałów da Ci wiedzę na temat różnicy oczekiwań i specyfiki grup w różnych kanałach. To z kolei pozwoli Ci lepiej dopasować późniejsze działania komunikacyjne.

Zobacz również

Blogi czy vlogi? Kondycja twórczej strefy

Polskie blogi są coraz lepiej odbierane przez czytelników głównie przez fakt ich profesjonalizacji. Jedyne, co może im zagrozić, to wideo,…

Reklama kontekstowa i dystrybucja treści

Reklama kontekstowa i dystrybucja treści u zewnętrznych wydawców to bardzo ważny etap działań marketingowych. Dobre, zasięgowe serwisy i portale to…

Marketing Automation

Marketing automation – czasami określany również jako automatyzacja marketingu – bazując na specjalnym oprogramowaniu, pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych działań marketingowych….