Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ankiety w social media

Opportunity Alert #69: Zbieraj feedback w różnych mediach

Pozostań w ciągłym kontakcie ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, zbierając od nich feedback i pytając ich o zdanie. Korzystaj do tego z natywnych funckjonalności serwisów społecznościowych, w których zgromadzeni są Twoi odbiorcy.

Zarówno Facebook, jak i LinkedIn dają możliwość tworzenia ankiet, które możesz opublikować w kilku miejscach: na Facebooku w grupach tematycznych, a na LinkedIn zarówno z poziomy profilu prywatnego, jak i profilu firmy. W obu przypadkach jako twórca ankiety masz możliwość wglądu w odpowiedzi konkretnych użytkowników. Może to stanowić podstawę do dalszego bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem (szczególnie w kontekście relacji B2B).

Porównanie wyników ankiet z różnych kanałów da Ci wiedzę na temat różnicy oczekiwań i specyfiki grup w różnych kanałach. To z kolei pozwoli Ci lepiej dopasować późniejsze działania komunikacyjne.

Zobacz również

Open rate

Open rate jest jednym z najważniejszych wskaźników w email marketingu. Wysoka wartość tego wskaźnika ma niemal decydujący wpływ na powodzenie kampanii….

Mikrotargetowanie a targeting

Mikrotargetowanie polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Proces bazuje na analizie zachowań i zainteresowań konsumenckich oraz ścisłym…

Marketplace – zacznij sprzedawać na rynku rosyjskim

W 2020 r. marketplace zwiększył swoje przychody w Rosji o 108%, realizując ponad 405 mln zleceń, czyli 49% wszystkich zamówień…