Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ankiety w social media

Opportunity Alert #69: Zbieraj feedback w różnych mediach

Pozostań w ciągłym kontakcie ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, zbierając od nich feedback i pytając ich o zdanie. Korzystaj do tego z natywnych funckjonalności serwisów społecznościowych, w których zgromadzeni są Twoi odbiorcy.

Zarówno Facebook, jak i LinkedIn dają możliwość tworzenia ankiet, które możesz opublikować w kilku miejscach: na Facebooku w grupach tematycznych, a na LinkedIn zarówno z poziomy profilu prywatnego, jak i profilu firmy. W obu przypadkach jako twórca ankiety masz możliwość wglądu w odpowiedzi konkretnych użytkowników. Może to stanowić podstawę do dalszego bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem (szczególnie w kontekście relacji B2B).

Porównanie wyników ankiet z różnych kanałów da Ci wiedzę na temat różnicy oczekiwań i specyfiki grup w różnych kanałach. To z kolei pozwoli Ci lepiej dopasować późniejsze działania komunikacyjne.

Zobacz również

Jak tworzyć strategię social media marketingu?

Wydarzenia z ostatnich tygodni po raz kolejny przypomniały marketingowcom, jak krucha może okazać się strategia oparta tylko na jednym kanale…

Musically: złoto teen marketingu

Musical.ly to platforma społecznościowa (100% mobile) służąca do tworzenia, udostępniania i odkrywania 15-sekundowych wideoklipów muzycznych. Z założenia, apka miała konsumować…

Grywalizacja w IT: przykłady najciekawszych kampanii

“Gry mają niezwykłą siłę wciągania nas w swój świat oraz motywowania do wykonywania określonych akcji”. Dzięki przenoszeniu mechanizmów znanych z…