Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ankiety w social media

Opportunity Alert #69: Zbieraj feedback w różnych mediach

Pozostań w ciągłym kontakcie ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, zbierając od nich feedback i pytając ich o zdanie. Korzystaj do tego z natywnych funckjonalności serwisów społecznościowych, w których zgromadzeni są Twoi odbiorcy.

Zarówno Facebook, jak i LinkedIn dają możliwość tworzenia ankiet, które możesz opublikować w kilku miejscach: na Facebooku w grupach tematycznych, a na LinkedIn zarówno z poziomy profilu prywatnego, jak i profilu firmy. W obu przypadkach jako twórca ankiety masz możliwość wglądu w odpowiedzi konkretnych użytkowników. Może to stanowić podstawę do dalszego bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem (szczególnie w kontekście relacji B2B).

Porównanie wyników ankiet z różnych kanałów da Ci wiedzę na temat różnicy oczekiwań i specyfiki grup w różnych kanałach. To z kolei pozwoli Ci lepiej dopasować późniejsze działania komunikacyjne.

Zobacz również

Grywalizacja receptą na kryzys zaangażowania konsumentów

Chyba najciekawszą cechą mediów społecznościowych jest to, że dla użytkownika twój brand jest tak samo (nie)istotny, jak brand nie tylko…

Gdzie dystrybuować treści dla pokolenia Z?

Ten artykuł mógłby nazywać się np. “[SZOK!] – 3 rzeczy, których nie wiedziałeś o współczesnych nastolatkach”, albo “[ZOBACZ] [MEMY] Gdzie…

Dlaczego reklamodawcy kochają programmatic?

Aukcyjny model zakupów powierzchni reklamowej, czyli model Real-Time Bidding (RTB), stanowiący część większej całości, jaką jest programmatic buying, stanowi przedmiot…