Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Zdjęcia 3D na Facebooku

Opportunity Alert #79: Przyciągaj uwagę zdjęciami 3D

Do niedawna tworzenie obrazów 3D zarezerwowane było wyłącznie dla użytkowników wyższej klasy urządzeń. Obecnie każdy obraz może uzyskać podobny efekt dzięki technologii Facebook AI do obliczania głębi.

Zwiększenie dostępności tej funkcji z pewnością zaowocuje wzrostem popularności zdjęć 3D, zatem wydaje się to najlepszy moment, by sięgnąć do niej właśnie teraz. Co wniesie ona w Twój fanpage? Dynamikę i wzrost zainteresowania! Poza nęcącym argumentem nowości, a nawet elementu zaskoczenia dla użytkowników scrollujących aktualności, na korzyść postów z ich wykorzystaniem działają… mechanizmy poznawcze. Automatyczna, a co za tym idzie – znacznie szybsza w stosunku do statycznych obrazów percepcja ruchu to fenomen, który możesz wykorzystać w celu przyciągnięcia uwagi użytkowników rozproszonej na pozostałe elementy, w tym inne posty na stronie.

Zdjęcia 3D można udostępniać z poziomu aktualności, grupy lub strony, w aplikacji lub na komputerze, przy w tym ostatnim przypadku należy uprzednio utworzyć plik mapy głębi.

Chcesz wiedzieć jak utworzyć zdjęcie 3D na Facebooku? Tutaj znajdziesz instrukcję bezpośrednio od FB.

Zobacz również

Powiadomienia push i targetowanie użytkowników

Podstawowym przeznaczeniem powiadomień push jest zaangażowanie użytkowników, podtrzymanie kontaktu, zwiększenie ruchu w witrynie i informowanie o ofercie sklepów online. Jednak…

Dlaczego influencer marketing jest skuteczny?

Wykorzystywanie wizerunku znanych osób w działaniach promocyjnych to żadna nowość w świecie reklamy. Mogłoby się wydawać, że przeniesienie schematu znanego…

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…