Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Decyzje zakupowe klientów

Opportunity Alert #7: Zmiana decyzji zakupowych konsumentów

Koronawirus, kwarantanna i social distancing wpływają na decyzje konsumentów i ich zakupy on-line. Mniej chętnie kupujemy suplementy i usługi fotograficzne. Rosną za to pobrania aplikacji sklepów on-line oraz sprzedaż akcesoriów sportowych i produktów z kategorii Zdrowie i uroda. Rekordy sprzedaży notują sklepy oferujące książki i multimedia.

Zapraszamy do lektury analizy zestawiającej wielkości sprzedaży w branżach e-commerce z liczbą dziennego przyrostu zachorowań przygotowanej przez Optimise.

Zobacz również

Ekomarketing, czyli ecofreak w social mediach

Ekologia to nie tylko styl życia osób dbających o środowisko naturalne, lecz także trend wykorzystywany w promocji marek. Ekopostawy zmieniają…

Agencja reklamowa

Agencja reklamowa to rodzaj firmy specjalizującej się w tworzeniu kampanii reklamowych dla produktów i marek. Reklama może przybierać bardzo zróżnicowane…

Messenger Marketing – dlaczego warto?

Messenger Marketing to ostatnio dość popularny temat, prawda? Choć na jakiś czas zrobiło się o nim trochę ciszej – jak…