Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Decyzje zakupowe klientów

Opportunity Alert #7: Zmiana decyzji zakupowych konsumentów

Koronawirus, kwarantanna i social distancing wpływają na decyzje konsumentów i ich zakupy on-line. Mniej chętnie kupujemy suplementy i usługi fotograficzne. Rosną za to pobrania aplikacji sklepów on-line oraz sprzedaż akcesoriów sportowych i produktów z kategorii Zdrowie i uroda. Rekordy sprzedaży notują sklepy oferujące książki i multimedia.

Zapraszamy do lektury analizy zestawiającej wielkości sprzedaży w branżach e-commerce z liczbą dziennego przyrostu zachorowań przygotowanej przez Optimise.

Zobacz również

Employer branding: autentyczność wycelowana w kandydata

Nie tak dawno pożegnaliśmy sezon, w którym na firmowych stronach zaroiło się od zdjęć z konkursu pt. “Wymuszony Uśmiech Roku”….

Instagram marketing

Instagram marketing to działania sprzedażowe i zwiększające świadomość marki na platformie Instagram. Marketing prowadzony w tym kanale utożsamiany jest z social…

GDN (Google Display Network) – co to jest?

GDN (Google Display Network), czyli sieć reklamowa Google, pozwala reklamodawcom na docieranie do ogromnej liczby użytkowników internetu poprzez wyświetlanie materiałów reklamowych…