Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Decyzje zakupowe klientów

Opportunity Alert #7: Zmiana decyzji zakupowych konsumentów

Koronawirus, kwarantanna i social distancing wpływają na decyzje konsumentów i ich zakupy on-line. Mniej chętnie kupujemy suplementy i usługi fotograficzne. Rosną za to pobrania aplikacji sklepów on-line oraz sprzedaż akcesoriów sportowych i produktów z kategorii Zdrowie i uroda. Rekordy sprzedaży notują sklepy oferujące książki i multimedia.

Zapraszamy do lektury analizy zestawiającej wielkości sprzedaży w branżach e-commerce z liczbą dziennego przyrostu zachorowań przygotowanej przez Optimise.

Zobacz również

Brand attitude – czym jest postawa wobec marki?

Wiedza i potrzeby nie są jedynymi czynnikami, na podstawie których konsumenci podejmują decyzje zakupowe. Z ich punktu widzenia bardzo ważna…

Virtual Reality

Virtual Reality – komputerowo generowane środowisko rzeczywistości wirtualnej, na które składa się specjalny sprzęt (tzw. gogle) oraz oprogramowanie. Virtual Reality…

Marketing Automation

Marketing automation – czasami określany również jako automatyzacja marketingu – bazując na specjalnym oprogramowaniu, pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych działań marketingowych….