Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Decyzje zakupowe klientów

Opportunity Alert #7: Zmiana decyzji zakupowych konsumentów

Koronawirus, kwarantanna i social distancing wpływają na decyzje konsumentów i ich zakupy on-line. Mniej chętnie kupujemy suplementy i usługi fotograficzne. Rosną za to pobrania aplikacji sklepów on-line oraz sprzedaż akcesoriów sportowych i produktów z kategorii Zdrowie i uroda. Rekordy sprzedaży notują sklepy oferujące książki i multimedia.

Zapraszamy do lektury analizy zestawiającej wielkości sprzedaży w branżach e-commerce z liczbą dziennego przyrostu zachorowań przygotowanej przez Optimise.

Zobacz również

Czego nie wie Twój klient? Klątwa wiedzy

Wiele agencji e-marketingowych, które współpracują z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, ciągle spotyka się z tymi samymi problemami. Klienci często nie…

Newsletter

Newsletter to jedno z najważniejszych pojęć dla firm, które w swoich działaniach promocyjnych wykorzystują e-mail marketing. Czym jest i jakie…

Sklep internetowy

Sklep internetowy to miejsce, w którym można dokonać zakupów online. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w latach 90., a do…