Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Decyzje zakupowe klientów

Opportunity Alert #7: Zmiana decyzji zakupowych konsumentów

Koronawirus, kwarantanna i social distancing wpływają na decyzje konsumentów i ich zakupy on-line. Mniej chętnie kupujemy suplementy i usługi fotograficzne. Rosną za to pobrania aplikacji sklepów on-line oraz sprzedaż akcesoriów sportowych i produktów z kategorii Zdrowie i uroda. Rekordy sprzedaży notują sklepy oferujące książki i multimedia.

Zapraszamy do lektury analizy zestawiającej wielkości sprzedaży w branżach e-commerce z liczbą dziennego przyrostu zachorowań przygotowanej przez Optimise.

Zobacz również

Marketplace – zacznij sprzedawać na rynku rosyjskim

W 2020 r. marketplace zwiększył swoje przychody w Rosji o 108%, realizując ponad 405 mln zleceń, czyli 49% wszystkich zamówień…

Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?

Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…

Silver Generation Marketing

Wyobraź sobie grupę odbiorców, która nie jest bombardowana komunikatami reklamowymi prowadzącymi do tego, że zjawiska takie jak ślepota bannerowa zaczynają…