Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ambasadorzy marki

Opportunity Alert #60: Zmień klientów w ambasadorów marki

Zadowolony klient Twojej firmy może zapewnić Ci szerokie dotarcie do kolejnych potencjalnych klientów. Spraw, by stał się Twoim ambasadorem, korzystając z kilku lojalizujących mechanizmów.

  • Dla każdego klienta, który dokonał zakupu, wygeneruj kod zniżkowy, który może udostępniać swoim znajomym. Powiąż kod z mechanizmem rosnącego rabatu: „im więcej osób kupi u nas z Twojego polecenia, tym większy rabat zdobędziesz na własne kolejne zakupy”.
  • Zapraszaj ambasadorów do testowania nowych usług, i wpływania na ich ostateczny kształt.
  • Zapewnij im dostęp do nowych produktów jeszcze przed ich oficjalną premierą.
  • Zachęć ich do tworzenia własnych treści związanych z Twoją firmą. Mogą to być zdjęcia, wpisy i recenzje. Udostępniaj je w oficjalnych kanałach marki!

Zobacz również

Celebryta vs influencer: management celebrytów to nie agencja influencerska

Rynek obiegła informacja o agencji założonej przez Kubę Wojewódzkiego, która ma reprezentować w social mediach m.in. Magdę Gessler, Antka Królikowskiego,…

Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?

Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…

Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać

Kampania „Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała w ostatnich dniach wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….