Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ambasadorzy marki

Opportunity Alert #60: Zmień klientów w ambasadorów marki

Zadowolony klient Twojej firmy może zapewnić Ci szerokie dotarcie do kolejnych potencjalnych klientów. Spraw, by stał się Twoim ambasadorem, korzystając z kilku lojalizujących mechanizmów.

  • Dla każdego klienta, który dokonał zakupu, wygeneruj kod zniżkowy, który może udostępniać swoim znajomym. Powiąż kod z mechanizmem rosnącego rabatu: “im więcej osób kupi u nas z Twojego polecenia, tym większy rabat zdobędziesz na własne kolejne zakupy”.
  • Zapraszaj ambasadorów do testowania nowych usług, i wpływania na ich ostateczny kształt.
  • Zapewnij im dostęp do nowych produktów jeszcze przed ich oficjalną premierą.
  • Zachęć ich do tworzenia własnych treści związanych z Twoją firmą. Mogą to być zdjęcia, wpisy i recenzje. Udostępniaj je w oficjalnych kanałach marki!

Zobacz również

Customer relationship management (CRM) – co to jest?

Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…

Event marketing

Event marketing to działania marketingowe polegające na organizacji bądź sponsoringu różnego rodzaju imprez i wydarzeń, podczas których marka buduje skojarzenie…

BTL – co to jest?

BTL (z języka angielskiego “below the line”) określa media, za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku chodzi…