Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Ambasadorzy marki

Opportunity Alert #60: Zmień klientów w ambasadorów marki

Zadowolony klient Twojej firmy może zapewnić Ci szerokie dotarcie do kolejnych potencjalnych klientów. Spraw, by stał się Twoim ambasadorem, korzystając z kilku lojalizujących mechanizmów.

  • Dla każdego klienta, który dokonał zakupu, wygeneruj kod zniżkowy, który może udostępniać swoim znajomym. Powiąż kod z mechanizmem rosnącego rabatu: “im więcej osób kupi u nas z Twojego polecenia, tym większy rabat zdobędziesz na własne kolejne zakupy”.
  • Zapraszaj ambasadorów do testowania nowych usług, i wpływania na ich ostateczny kształt.
  • Zapewnij im dostęp do nowych produktów jeszcze przed ich oficjalną premierą.
  • Zachęć ich do tworzenia własnych treści związanych z Twoją firmą. Mogą to być zdjęcia, wpisy i recenzje. Udostępniaj je w oficjalnych kanałach marki!

Zobacz również

Virtual Reality

Virtual Reality – komputerowo generowane środowisko rzeczywistości wirtualnej, na które składa się specjalny sprzęt (tzw. gogle) oraz oprogramowanie. Virtual Reality…

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji – opisywana też skrótem CRO (od Conversion Rate Optimization) – dotyczy optymalizacji ilości wykonanych akcji (konwersji) przez użytkowników….

Powiadomienia push i targetowanie użytkowników

Podstawowym przeznaczeniem powiadomień push jest zaangażowanie użytkowników, podtrzymanie kontaktu, zwiększenie ruchu w witrynie i informowanie o ofercie sklepów online. Jednak…