Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Konwersja w sklepie on-line

Opportunity Alert #54: Zwiększ konwersję w sklepie on-line

Średnio 70% użytkowników sklepów e-commerce porzuca koszyk zakupowy. Głównym powodem jest wczesny etap procesu zakupowego, w którym użytkownik jedynie przegląda ofertę (58,6% badanych).

Wśród pozostałych powodów możemy wyróżnić takie, na które możemy mieć wpływ, usprawniając proces zakupowy, poprawiając komunikację z użytkownikiem lub delikatnie modyfikując produkt. Są wśród nich m.in. zbyt wysokie koszty (53%), potrzeba utworzenia konta (31%) czy zbyt długi lub skomplikowany proces (23%).

Wśród sposobów zwiększenia konwersji na stronie www znajdują się m.in. website layery, exit pop-up czy web pushe i pushe aplikacyjne.

Można nimi komunikować dodatkowe zachęty (np. darmowa dostawa, polecane produkty, itp.) do użytkowników, którzy wahają się lub ulegają rozproszeniu. Świetnie sprawdzają się też w przypadku osób, które nie są jeszcze zdecydowane na zakup naszego produktu. Należy im zapewnić właściwy zasób informacji, by mogły świadomie podjąć decyzję.

Więcej podpowiedzi od ekspertów Optimise i PushAd dot. doboru narzędzi zwiększających konwersję w sklepie e-commerce w materiale na Marketer+.

Zobacz również

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…

Notyfikacje web-push w generowaniu ruchu

Od kiedy marketerzy zyskali możliwość pokazywania komunikatów typu push z poziomu przeglądarki, nie milkną dyskusje mające rozsądzić, czy web notyfikacje…

Inbound marketing

Inbound marketingto działania marketingowe, głównie z obszaru B2B, mające na celu skłonienie odbiorcy do złożenia zapytania o ofertę firmy. Sprzedaż…