Opportunity Alert

TRUDNE czasy otwierają nowe możliwości.
dzielimy się nimi - regularnie.

Patronat:

Konwersja w sklepie on-line

Opportunity Alert #54: Zwiększ konwersję w sklepie on-line

Średnio 70% użytkowników sklepów e-commerce porzuca koszyk zakupowy. Głównym powodem jest wczesny etap procesu zakupowego, w którym użytkownik jedynie przegląda ofertę (58,6% badanych).

Wśród pozostałych powodów możemy wyróżnić takie, na które możemy mieć wpływ, usprawniając proces zakupowy, poprawiając komunikację z użytkownikiem lub delikatnie modyfikując produkt. Są wśród nich m.in. zbyt wysokie koszty (53%), potrzeba utworzenia konta (31%) czy zbyt długi lub skomplikowany proces (23%).

Wśród sposobów zwiększenia konwersji na stronie www znajdują się m.in. website layery, exit pop-up czy web pushe i pushe aplikacyjne.

Można nimi komunikować dodatkowe zachęty (np. darmowa dostawa, polecane produkty, itp.) do użytkowników, którzy wahają się lub ulegają rozproszeniu. Świetnie sprawdzają się też w przypadku osób, które nie są jeszcze zdecydowane na zakup naszego produktu. Należy im zapewnić właściwy zasób informacji, by mogły świadomie podjąć decyzję.

Więcej podpowiedzi od ekspertów Optimise i PushAd dot. doboru narzędzi zwiększających konwersję w sklepie e-commerce w materiale na Marketer+.

Zobacz również

3 uzasadnienia współpracy marki z blogerami

Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów istotną rolę. Informują, uczą, dostarczają rozrywkę, budują opinię, świadomość oraz wspomagają podejmowanie decyzji…

Pokonaj konkurencję lepszą obsługą klienta

Do napisania tego tekstu zainspirował mnie wpis na Facebooku Marcina Szeląga, Partnera w funduszu inwestycyjnym Innovation Nest. Jeśli korzystacie z…

Współpraca z blogerami – jak to robić?

Chcesz zwiększyć sprzedaż i poprawić wizerunek marki? Pracuj z blogerami! Dzisiaj zajmiemy się tym, od czego zacząć i co robić,…