AdNext – grupa agencji marketingowych

AdNext działa na rynku od 2009 roku. Braliśmy aktywny udział w transformacji cyfrowej rynku mediów, współtworząc m. in. największą polską sieć brokerską oraz pierwszą sieć reklamy internetowej.

Świat zmienia się gwałtownie na naszych oczach, dlatego od początku istnienia skupiamy się na dostrzeganiu nowych możliwości, które niosą te zmiany. Stworzyliśmy m.in. DDOB – pierwszą polską agencję influencer marketingu, debiutowaliśmy na rodzimym rynku z grywalizacją w marketingu (Gamfi), rozwijaliśmy aktywnie obszar silver marketingu (Baby Boomers).

Myślimy szerzej

Tworzymy ekosystem spółek marketingowych i technologicznych zatrudniających wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin: performance marketingu, planowania mediów, marketing automation i content marketingu. To zapewnia nam szerokie spojrzenie na dostępne możliwości działań oraz integrowanie ich w projektach dla różnorodnych Klientów: od dużych komercyjnych graczy, przez start-upy, po państwowe instytucje.

Skuteczne strategie mediowe

Niezależny dom mediowy, tworzący i realizujący skuteczne strategie reklamowe dla partnerów z różnorodnych branż. Nieprzerwanie od 5 lat Partner Premium Google, co plasuje go w gronie zaledwie 3% krajowych firm, które wyróżniają się pod względem maksymalizacji efektywności kampanii prowadzonych na rzecz klientów oraz specjalistycznej wiedzy o Google Ads.

 

 

Czytaj więcej

Performance marketing

Wyspecjalizowana agencja marketingu efektywnościowego, która dzięki inteligentnym reklamom optymalizowanym pod efekt i nowoczesnej sieci afiliacyjnej zamienia kliknięcia w klientów.

Czytaj więcej

Marketing automation

Software house i martech koncentrujący się na zwiększaniu efektywności działań marketingowych dla branży e-commerce poprzez głęboką personalizację komunikacji real time z użytkownikami.

Czytaj więcej

Jakościowy content marketing

Agencja tworząca strategie i realizująca kampanie content marketingowe. Wykorzystuje działania contentowe, SEO, dystrybucję treści i kampanie w prasie. Jest właścicielem Panelu Scoop – narzędzia do wygodnego zamawiania i publikowania treści oraz pozyskiwania wartościowych linków.

Czytaj więcej

Działamy sprawniej

0

specjalistów

0

% polskiego kapitału

0

lat na rynku

Blog AdNext

3 sposoby na skuteczny prawdziwy marketing szeptany

Przed kilkoma dniami portal Forbes opublikował artykuł, w którym postanowiono pokazać marketing szeptany “od kuchni”. Z treści tekstu wynika, że…

Czytaj więcej

Wstęp do performance marketingu: 5 podstawowych narzędzi

Performance marketing, czyli ciężkie działa internetowej reklamy, ma jeden, zasadniczy cel – generować sprzedaż. Co jednak ciekawe, gdy przed 3…

Czytaj więcej

3 inspirujące przykłady grywalizacji

Walka o uwagę i zainteresowanie konsumenta, pracownika, czytelnika, użytkownika. To problem, z którym ścigają się dzisiaj wszyscy – marki, pracodawcy,…

Czytaj więcej

Baza wiedzy

Marketing afiliacyjny – co to jest? Poradnik prowadzenia kampanii partnerskich

Marketing afiliacyjny opiera się na współpracy reklamodawcy (sprzedawcy) z partnerem (afiliantem), który przyjmuje rolę “pośrednika” sprzedaży. Sprzedawca zyskuje kolejnych klientów,…

Czytaj więcej

Programmatic buying

Programmatic buying – pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych kampanii reklamowych, które wykorzystują  spersonalizowane komunikaty i docierają do precyzyjnie określonej grupy odbiorców.

Czytaj więcej

Co to jest lead generation? W jaki sposób zwiększyć liczbę generowanych zapytań biznesowych?

Lead generation to wykorzystanie technologii, narzędzi i strategii marketingowych, mające na celu wzrost zainteresowania ofertą oraz zbieranie informacji kontaktowych, zapytań…

Czytaj więcej

Opportunities ahead!

Pracuj w AdNext
Skontaktuj się z nami

Sprawdź możliwości, jakie odkryjemy dla Ciebie


    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest AdNext Janiak Oracz Tober sp. komandytowa z siedzibą przy Aleje Jerozolimskie 94,
    00-807 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000929815,
    NIP 5252460407, REGON 14195629000000.


    Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach kontaktowych niezbędnych do realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AdNext jako administratora danych osobowych, w celach otrzymywania informacji marketingowych wysyłanych przez AdNext na podany adres e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż:

    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AdNext Janiak Oracz Tober sp. komandytowa z siedzibą przy Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000929815, NIP 5252460407, REGON 14195629000000.

    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iodo@adnext.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu marketingu usług Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

    4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.

    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;

    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pani/Pana zgody.

    7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.

    8. Posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    9. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne.

    11. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Skutkiem profilowania jest udostępnienie Pani/Panu dopasowanych do Pani/Pana indywidualnych zainteresowań treści, za pośrednictwem naszych stron internetowych, mailowo, telefonicznie lub na stronach internetowych nie związanych z nami podmiotów, które świadczą nam usługi reklamowe (m.in. strony należące do sieci reklamowych Google czy Facebook).

    AdNext Janiak Oracz Tober sp. komandytowa
    Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
    recepcja@adnext.pl | (+48) 22 312 40 00
    NIP 5252460407 | KRS 0000929815